اچ‌تی‌سی در CES 2015 یک تلفن میان‌رده از خانواده دیزایر معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اچ‌تی‌سی در روز ۶ ژانویه (۱۶ دی‌ماه) محصولی جدید را معرفی خواهد کرد. گمانه‌زنی‌ها حکایت از این داشتند که شاید پرچمدار جدید تایوانی‌ها را تا چند روز دیگر ببینیم، اما به نظر می‌رسد باید منتظر یک تلفن میان‌رده از خانواده دیزایر باشیم.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی سال خوبی را پشت سر گذاشت. این کمپانی نتوانست آنقدر که انتظار داشت فروش کند، ولی آنها توانستند با کاهش هزینه‌ها به سوددهی بازگردند. آنها امیدوارند در سال ۲۰۱۵ بتوانند محصولات بیشتری را به فروش برسانند، چرا که این تنها راهی است که اچ‌تی‌سی بتواند به سود بیشتری دست یافته و سر پا بماند. تلفن «هیما» یا همان One M9 پرچمدار بعدی این کمپانی تایوانی خواهد بود که در سال ۲۰۱۵ از آن رونمایی خواهد کرد. پیش‌تر تصور بر این بود که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی در نمایشگاه CES 2015 معرفی شود، اما در متن دعوتنامه‌های ارسال شده توسط این شرکت صریحا ذکر شده محصولی که در CES معرفی خواهد شد در رنگ بندی متنوع ارائه می‌شود. این موضوع با سیاست‌های پیشین اچ تی‌سی در مورد تلفن‌های پرچمدارش مغایر است. به همین دلیل احتمالا باید شاهد ارائه محصولی میان‌رده باشیم نه یک تلفن از خانواده وان.

از سوی دیگر، اچ‌تی‌سی امروز یک تیزر تبلیغاتی را در صفحه ویبو خود (Weibo یک شبکه اجتماعی بزرگ چینی است) به اشتراک گذاشته که خبر از معرفی محصولی جدید در روز ۶ ژانویه می‌دهد. بر روی این تصویر عبارت "Always Desire more" را مشاهده می‌کنیم که به محصولی از خانواده Desire این کمپانی اشاره دارد. برخی گزارش‌ها حکایت از این دارند که شاهد محصولی میان رده با قابلیت‌های سلفی خواهیم بود.

چیزی که می‌توان فهمید این است که One M9 فعلا رونمایی نخواهد شد و احتمالا همچون نسل قبلی در ماه مارس و در جریان برگزاری نمایشگاه MWC در بارسلون معرفی خواهد شد. تا چند سال پیش بسیاری از کمپانی ها محصولات پرچمدار خود را در CES معرفی می‌کردند، اما به نظر می‌رسد حالا اغلب آنها ترجیح می‌دهند که برای معرفی محصولاتشان، یا رویدادی اختصاصی را تدارک ببینند، یا پرچمداران جدید را در MWC که نمایشگاهی مختص محصولات موبایل است، رونمایی کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات