بیش از نیمی از تلفن‌هایی که در روز کریسمس فعال شده‌اند، آیفون هستند!

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جای تعجب ندارد که بسیاری از هدایای کریسمس، آیفون اپل باشند، اما آمار نشان می‌دهد که تلفن‌های لومیا هم تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.
تبلیغات

بنا به گزارش وب‌سایت Flurry، تلفن‌های اپل ۵۱ درصد از تلفن‌های فروخته شده در کریسمس را به خود اختصاص داده‌اند، در حالی که سهم سامسونگ، حدودا یک سوم اپل بود؛ ۱۷ درصد. تلفن‌های سری لومیا مایکروسافت هم کریسمس بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و با کسب ۶ درصد از این سهم در جایگاه سوم قرار گرفته‌اند.

Flurry در پست خود نوشته:

به نظر می‌رسد که بابانوئل دیگر کلوچه دوست ندارد و اپل را ترجیح می‌دهد... پس از سه برند اپل، سامسونگ و لومیا، سهم باقیمانده بین سایر کمپانی‌ها تقسیم می‌شود، از جمله سونی و ال‌جی که هر کدام سهمی بیش از یک درصد را به خود اختصاص داده‌اند. برندهایی چون شیائومی، هواوی و اچ‌تی‌سی هر یک سهمی کمتر از یک درصد را در روز کریسمس داشتند.
christmas-2014-activations

اصلی‌ترین تغییر در سلیقه کاربران افزایش میزان علاقه‌مندی آنها به فبلت‌ها هست. تلفن‌های بزرگ پیش از آیفون 6 پلاس هم در بازار وجود داشتند، اما بدون شک ارائه فبلت اپل، باعث شده تا افراد بیشتری به سراغ این دسته از تلفن‌ها بروند.

اگر این آمار را معیاری بر آینده صنعت تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۵ قرار دهیم، باید بگوییم که در سال جدید میلادی شاهد رشد بیشتر آیفون و افزایش علاقه کاربران به فبلت‌ها خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟ آینده تلفن‌های هوشمند به چه سمت و سویی می‌رود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات