زوم‌اَپ: با Sync.ME مخاطبان خود را تصویردار کنید

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از تصویر برای مخاطبان علاوه بر اینکه منجر به شناسایی بهتر مخاطبان در زمان دریافت تماس و جستجو در لیست می‌شود، جلوه‌‌ی زیباتری را نیز به ظاهر گوشی می‌بخشد. Sync.ME تصاویر مخاطبان را بصورت خودکار با سرویس‌های اجتماعی همگام می‌کند.
تبلیغات

 شبکه‌های اجتماعی حاوی بخشی از بهترین تصاویر اعضا است. اپلیکیشن Sync.ME این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از تصاویر موجود در فیس‌بوک، مخاطبانی که عضو فیس‌بوک نیز هستند را صاحب عکس کنند. استفاده از تصویر برای مخاطبان٬ استفاده از لیست مخاطبان را در زمان جستجو و دریافت تماس‌ بسیار ساده می‌کند. این اپلیکیشن علاوه بر امکان همگام‌سازی تصاویر لیست مخاطبان با شبکه‌های اجتماعی از قبیل لینکداین و فیس‌بوک، موقعیت مکانی کاربر و همچنین تاریخ تولد کاربران را نیز در اختیار می‌گیرد. از این‌رو می‌توان بدون نیاز به مراجعه به فیس‌بوک و از طریق اعلانیه‌ی Sync.ME از تاریخ تولد دوست خود اطلاع پیدا کرده و تولد وی را از طریق Sync.ME‌ در فیس‌بوک با ارسال تصویر یا ارسال پیام و مکالمه‌ی صوتی تبریک گفت.

SyncMEInt

 Sync.ME بصورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده و برای استفاده از آن کافی است از آدرس‌های زیر این اپلیکیشن را دریافت کنید. پس از نصب این اپلیکیشن و اجرای آن، ابتدا باید اطلاعات مربوط به شبکه‌‌های اجتماعی خود را وارد کنید. در صورت استفاده از اپلیکیشن فیس‌بوک، بصورت خودکار عملیات دریافت اطلاعات و ورود به حساب کاربری انجام می‌شود. سپس Sync.ME با مقایسه نام‌های موجود در لیست مخاطبان و دوستان، تصاویر را همگام می‌کند. در صورت یافتن تشابه اسمی نیز ابتدا از کاربر پرسیده می‌شود که آیا هر دو حساب متعلق به یک نفر است یا خیر. در صورتی که بخشی از تصاویر به علل مختلف، از جمله تفاوت در نام همگام نشد، می‌توانید به سادگی و با کلیک روی نام مخاطب و انتقال به صفحه‌ی اختصاصی وی، روی فیس‌بوک کلیک کنید تا نام دوستان خود را در فیس‌بوک ببینید. با انتخاب فرد مورد نظر، تصویر وی نیز همگام شده و به لیست مخاطبان اضافه می‌شود. از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر این سرویس می‌توان به اشتراک‌گذاری تصاویر بین دوستان اشاره کرد.

نظرات خود را در رابطه با این اپلیکیشن با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات