گلکسی A7، باریک‌ترین گوشی‌هوشمند سامسونگ خواهد شد

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
هنوز سامسونگ گوشی‌هوشمند جدید خود را با عنوان گلکسی A7 معرفی نکرده است، اما به واسطه‌ی انتشار تصاویر مربوط به آن از طریق کمیسیون ارتباطات چین، می‌توان به مشخصات فنی و نمای ظاهری احتمالی این گوشی‌هوشمند پی برد.
تبلیغات

 از نظر ظاهری، گوشی‌هوشمند منتسب به گلکسی A7 تفاوت آنچنانی با نسل پیشین سری آلفا که در آن گلکسی A5 و A3 روانه‌ی بازار شدند، ندارد. شایعات منتشر شده حکایت از این داشتند که این گوشی‌هوشمند  از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی بهره می‌برد، اما براساس اطلاعات منتشر شده گلکسی A7 از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد. ابعاد این گوشی ۱۵۰.۹ در ۷۵.۹ در ۶.۳ میلی‌متر خواهد بود که لقب باریک‌ترین گوشی‌هوشمند را به این گوشی‌هوشمند نسبت می‌دهد. پیش‌تر گلکسی A7 با ضخامت ۶.۷ میلی‌متر این عنوان را تصاحب کرده بود.

کمیسیون مخابرات چین استفاده از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی را در این گوشی تایید کرده است. ظاهرا این پردازنده، اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است که از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، فلاش ال‌ای‌دی در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی، حافظه‌ی رم دو گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی‌هوشمند با اندروید کیت‌کت همراه شده و دارای درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی است.

گلکسی A7 تحت کد SM-A7009 مجوز کمیسیون مخابرات چین را دریافت کرده است و به‌نظر می‌رسد برای بازار چین تولید شود. احتمالا سامسونگ در آینده‌ی نزدیک Galaxy A7 را معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات