شیائومی سال ۲۰۱۵ را با عرضه تبلت آغاز می‌کند

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی با ساخت گوشی‌هایی ارزان‌قیمت اما در حد پرچمداران بازار، در صنعت تلفن‌های همراه هوشمند توانست حداقل در چین نامی برای خود دست و پا کرده و هر از گاهی میزان فروش بالای خود را به رخ دیگر شرکت‌های مهم این حوزه مثل سامسونگ یا اپل می‌کشد. حال شنیده‌ها حاکی است شیائومی فکر ساخت تبلت‌های مقرون به صرفه در سال ۲۰۱۵ را در سر می‌پروراند.
تبلیغات

وب‌سایت  Business Korea گزارش کرده که شیائومی در سال ۲۰۱۵ تبلتی با مشخصاتی همچون صفحه نمایش ۹.۲ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۱۵۹، پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰، پردازنده گرافیکی Adreno 360 و حافظه رم ۱ گیگابایت می‌سازد که فقط ۱۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

در این گزارش آمده، عملکرد تبلت این کمپانی چینی شبیه به آیپد مینی است و به لطف قیمت مناسب، تبدیل به گزینه‌ای محبوب برای مشتریان خواهد شد. گفته می‌شود، اوایل ۲۰۱۵ باید منتظر تبلت این تولید کننده چینی باشیم اما هیچ سخنی از زمان عرضه بین المللی این دستگاه به میان نیامده است.

حتی اگر شیائومی قصد عرضه بین المللی این تبلت را نداشته باشد، باز هم احتمال دارد که  از طریق سایت کمپانی یا خرده فروش‌ها امکان سفارش این تبلت وجود داشته باشد. همانطور که می‌دانید شیائومی در حال حاضر در میان شرکت‌های خصوصی تولید کننده گوشی‌های هوشمند رتبه سوم را به خود اختصاص داده و برای آینده خود نیز برنامه‌های زیادی دارد. این کمپانی با ورود به عرصه تبلت‌ها می‌تواند بازار این نوع محصولات را با قیمت بسیار رقابتی و ارزان تسخیر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات