نسل جدید دوربین RE Camera اچ‌تی‌سی سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار می‌شود

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی در جریان برگزاری مراسمی در مهرماه، از اکشن‌کم خود با نام RE Camera پرده برداشت. این دوربین از یک ماه پیش با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار آمریکا عرضه شده است. حال اخباری در مورد عرضه‌ی نسل بعدی این گوشی‌هوشمند در سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر شده است.
تبلیغات

 در حال حاضر نسل اول این اکشن کم در بازار آمریکا با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد. تنها پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه‌ی این محصول به بازار، به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی درصدد عرضه‌ی نسل دوم از این محصول است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط جک‌ تونگ، مدیر شاخه‌ی آسیای شمالی اچ‌تی‌سی، این کمپانی عرضه‌ی عمومی نسل بعدی RE Camera را سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی در مورد جزئیات این اکشن‌کم منتشر نشده، اما انتظار می‌رود نسل جدید این دوربین بدون تغییر ظاهری، با قابلیت ضدآب روانه‌ی بازار شود.

اچ‌تی‌سی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی نسل بعدی براساس میزان فروش این اکشن‌کم است. این کمپانی تایوانی پیش‌بینی کرده که حدود ۵ درصد از ۸ میلیون کاربری که در سال گوشی‌های‌هوشمند تولیدی اچ‌تی‌سی را در تایوان خریداری می‌کنند، این دوربین را نیز از آن خود خواهند کرد. به‌نظر می‌رسد در صورت دستیابی به این میزان از فروش، نسل آینده این دوربین با فروش بیشتری روبرو خواهد شد.

نظر شما در مورد این دوربین و احتمال موفقیت آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات