ایرانسل؛ گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه کشور

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
ایرانسل در نشست خبری امروز که پوشش زنده‌ی آن را در زومیت ارائه کردیم، اعلام کرد که گسترده‌ترین شبکه‌ی باند پهن کشور را در اختیار دارد. این اپراتور در حال حاضر ۷۳ شهر کشور را تحت پوشش 3G یا 4G خود قرار داده است.
تبلیغات

ایرانسل اولین و تنها اپراتور تلفن همراه کشور با پوشش سراسری است که موفق به اخذ پروانه رسمی ارتقاء شبکه به نسل‌های بالاتر تلفن همراه شده و پیش از این نخستین شبکه اینترنت همراه مبتنی بر GPRS کشور، نخستین و گسترده‌ترین شبکه اینترنت همراه مبتنی بر فناوری EDGE کشور و نخستین شبکه گسترده WiMAX کشور را راه اندازی کرده بود و با رفع انحصار و اخذ نخستین پروانه سرویس محور حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، امکان دسترسی ایرانیان به آخرین نسل فناوری ارتباطات جهان را فراهم کرده است. شبکه نسل سه (3G) ایرانسل در حال حاضر در بیش از 73 شهر به صورت رسمی راه‌اندازی شده و توسعه پرشتاب آن ادامه دارد. سبد خدمات باندپهن همراه مبتنی بر فناوری‌های EDGE، WiMAX، 3G و 4G ایرانسل را به گسترده‌ترین شبکه باندپهن همراه کشور تبدیل کرده است.

ایرانسل امیدوار است با راه اندازی نسل چهارم اینترنت همراه در کشور و با توجه به تأثیر غیر قابل انکار این فناوری بر عرصه ارتباطات همراه، شاهد افزایش فرصت‌های کارآفرینی، رونق صنعت برنامه‌های کاربردی بومی و در نهایت مطابق با روندهای جهانی رشد شاخص تولید ناخالص داخلی کشور باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات