با توقف تولید گلکسی آلفا، گلکسی A5 جایگزین آن می‌شود

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ امسال با تغییر نگرش خود نسبت به تولید گوشی‌های‌هوشمند، گلکسی آلفا را با بهره‌گیری از بدنه‌ی فلزی روانه‌ی بازار کرد. کره‌‌ای‌ها در پی آن هستند تا در هفته‌های جاری تولید این گوشی‌هوشمند را متوقف کرده و آن را با گلکسی A5 جایگزین کنند.
تبلیغات

 براساس گزارش منتشر شده توسط ETNews، سامسونگ تولید گلکسی آلفا را متوقف کرده و آن را با گلکسی A5 جایگزین خواهد کرد. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A5 را از ابتدای ماه نوامبر در کره‌ی جنوبی ارائه کند. سامسونگ تولید گلکسی آلفا را تا زمان پایان موجودی قطعات مورد نیاز برای ساخت آن ادامه خواهد داد.

جایگزینی گلکسی آلفا با گلکسی A5 را باید در جهت سیاست‌های سامسونگ برای تمرکز بیشتر روی گوشی‌های‌هوشمند میان‌رده و پایین‌رده بنامیم. سامسونگ در پی آن است تا با جایگزینی گلکسی آلفا با گلکسی A5، کاربران بیشتری را به سمت محصولات سری گلکسی A جذب کند. این سری از گوشی‌های‌هوشمند بدنه‌ی کاملا فلزی را در کنار مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سامسونگ با عرضه‌ی گلکسی آلفا به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند خود که از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد، انتظار استقبال گسترده‌تری را داشت، اما این چنین نشد. گوشی‌ زیبای سامسونگ علی‌رغم بهره‌گیری از بدنه ی فلزی از مشخصات فنی پایین‌تری در مقایسه با پرچمداران بهره می‌برد، اما قیمت آن با بهترین گوشی‌های پرچمدار برابری ی‌کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات