زوم‌اَپ: با Shift، فیلتر‌های دلخواه برای ویرایش تصویر بسازید

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن‌‌های زیادی برای ویرایش تصاویر همراه با مجموعه‌‌ای از فیلتر‌ها ارایه شده‌، اما در هیچ‌ کدام از آنها نمی‌توان فیلتر‌ها را بصورت دستی تغییر داد. Shift قابلیت تعریف فیلتر‌ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

در کنار سرویس اینستاگرام که امکان ویرایش تصاویر را از طریق اعمال فیلترهای مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اپلیکیشن‌های دیگری نیز چون VSCO وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن به طیف گسترده‌تری از فیلتر‌ها دست یافت. اما نقطه‌ی ضعف یا کمبود هر یک از این اپلیکیشن‌ها عدم تغییر فیلتر مورد نظر توسط خود کاربر است. در صورتی که به‌دنبال یک اپلیکیشن برای تعریف فیلترهای اختصاصی خود باشید، پس باید Shift را امتحان کنید. فلسفه‌ی استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است؛ در صورتی که از فیلتر پیش‌فرض اعمال شده روی تصویر خوشتان نیامد، می‌توانید خودتان آن را بصورت دستی تغییر دهید تا آنچه را که می‌خواهید به دست بیاورید.

ShiftInt

با استفاده از سه دایره‌ی نمایش داده شده روی تصویر، می‌توانید فیلتر مورد نظر را تغییر دهید. برای مثال در صورتی که قسمتی از تصویر چندان دلچسب نبود، می‌توانید به سادگی و با کشیدن یکی از دایره‌ها تغییرات را بصورت آنی مشاهده کنید. تنها راه برای تغییر فیلتر مورد استفاده، بکارگیری کلید نرم‌افزاری Random‌ است که با کلیک روی آن یک فیلتر جدید بصورت تصادفی روی تصویر اعمال می‌شود. پس از یافتن فیلتر مورد نظر خود و اعمال تغییرات برای تبدیل آن به فیلتر ایده‌آل، می‌توانید براحتی آن را ذخیره کنید تا از این فیلتر اختصاصی در تصاویر دیگری نیز استفاده کنید. فیلتر‌های ذخیره شده در قسمت پایین تصویر در کنار هم قرار می‌گیرند. این اپلیکیشن از وجود ابزار‌های سنتی ویرایش تصاویر بی‌بهره است، از این‌رو در صورتی که در پی استفاده از این ابزار‌ها باشید، شیفت اپلیکیشن مناسبی برای شما نیست.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات