تبلت‌ گلکسی تب 5 سامسونگ فاش شد

یک‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
سال ۲۰۱۴ رو به اتمام است و کمپانی‌های مختلف خود را برای عرضه‌ی نسل جدید محصولات‌شان آماده می‌کنند. سامسونگ که سال گذشته سرمایه‌ گذاری بزرگی در بازار تبلت کرد، در حال آماده‌ سازی سری جدید تبلت‌های گلکسی تب است.
تبلیغات

وب‌سایت Zauba که محصولات وارداتی به هند را تحت نظر می‌گیرد، اطلاعات جدیدی را از برنامه‌های سامسونگ برای بازار تبلت‌ها در سال ۲۰۱۵ منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، سامسونگ در تاریخ ۲۲ و ۲۳ دسامبر، به ترتیب دو تبلت SM-T555 و SM-T1116 را روانه بازار هندوستان کرده است. گفته می‌شود، مدل SM-T555 مربوط به نسخه ۱۰ اینچی گلکسی تب 5 و تبلت T1116 یک محصول پایین رده و ارزان‌قیمت است.

البته این‌ها فقط حدس و گمان‌هایی هستند که بر اساس شماره مدل T555 با مدل‌های قبلی به دست آمده است. گلکسی تب 4 شماره مدلی با الگوی SM-T53x داشت و به نظر می‌رسد الگوی جدید SM-T55x مربوط به سری جدید گلکسی تب 5 باشد. سوالی که بی‌پاسخ باقی مانده این است که T555 یک نسخه ۱۰ اینچی از تب 5 است یا سامسونگ قصد دارد یک تبلت بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ را روانه بازار هند کند؟

galaxy-tab-5

در لیستی که Zauba منتشر کرده قیمت مدل SM-T1116 تنها ۱۰۱ دلار ذکر شده که آن را در رده محصولات ارزان‌قیمت قرار می‌دهد. منبع خبر گفته که این تبلت مجهز به پردازنده چهارهسته‌ای ۱.۲ گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم و اندروید 4.4.4 کیت‌کت خواهد بود.

باید منتظر بمانیم تا شاید در CES 2015 اطلاعات بیشتری از این تبلت به دست ما برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات