شیائومی به رکورد فروش یک میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند در هند دست یافت

شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی همچنان به ثبت رکوردهای فروش گوشی‌هوشمند ادامه می‌دهد. این کمپانی با ورود به بازار هندوستان، رکوردهای فروش را جابجا کرده است. شیائومی اخیرا موفق شده رتبه‌ی سوم بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های‌هوشمند را در جهان به خود اختصاص دهد.
تبلیغات

 بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مانو کومار جین، مدیر شیائومی در هندوستان، این کمپانی چینی موفق شده پس از معرفی گوشی‌هوشمند خود، Mi3 در هندوستان، یک میلیون دستگاه از گوشی‌های‌هوشمند خود را در این کشور به فروش برساند.

جین در توییت خود گفت:

در ماه دسامبر ما موفق شدیم تا به فروش یک میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند دست پیدا کنیم. به خاطر پشتیبانی‌تان از شما تشکر می‌کنیم.

شیائومی پس از ورود به بازار هند، با FlipKart که یک فروشنده‌ی لوازم الکترونیک است، همکاری کرد. این فروشگاه اینترنتی در برخی اوقات نیز گوشی‌های‌هوشمند شیائومی را با فروش‌های برق‌آسا در اختیار مشتریان قرار می‌داد، بطوریکه تنها در عرض چند ثانیه چندین هزار گوشی‌هوشمند شیائومی به فروش می‌رسید.

شیائومی بعد از معرفی می۳، گوشی‌های ارزان قیمت دیگری چون ردمی نوت و ردمی 1S را نیز معرفی کرد که این گوشی‌های‌هوشمند نیز با استقبال کاربران روبرو شدند. با وجود دست یافتن به فروش بالا در هندوستان، شرایط برای این کمپانی در هندوستان چندان نیز خوب نیست. چرا که براساس رای دادگاهی در دهلی، کمپانی چینی قادر است تنها تا هشتم ژانویه به فروش ابزار‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون خود بپردازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات