زوم‌گیم: BombSquad، جوخه‌ی بمباران وارد می‌شود

پنج‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
اگر مقداری از دنیای بازی‌های استراتژیک مخصوصا Clash of Clans که این روزها تبدیل به اپیدمی شده، بیرون بیاییم، بازی‌های جذاب و مناسبی را می‌بینیم که می‌توانند ما را تا ساعت‌ها و حتی ماه‌ها سرگرم‌ کنند. البته اگر این بازی به صورت چند نفره‌ باشد، می‌توان حساب ویژه‌ای روی آن باز کرد. BombSquad، یک بازی کوچک اما مفرح با درون مایه‌ای بزرگ است که شما را به مبارزاتی نفس‌گیر دعوت می‌کند.
تبلیغات

BombSquad اولین بار برای پلتفرم مکینتاش وارد بازار شد و به خاطر کیفیت خوب به ویژه در بخش گیم‌پلی، مورد توجه بسیاری از صاحبان این سیستم عامل قرار گرفت. همین امر سازندگان بازی را به این فکر انداخت تا به پلتفرم پرجمعیت اندروید هم سری بزنند و بازی خود را در آنجا هم محک بزنند. سادگی گیم‌پلی و خشونت بالا که در تعامل با جلوه‌های بصری مناسب بازی هستند، در همان نگاه اول هر مخاطبی را به سمت خود جذب می‌کند.

BombSquad

وقتی بازی را نصب کردیم، صفحه‌ای برای خوش‌آمدگویی ظاهر شد. در این صفحه‌ معرفی کلی بازی از جمله انواع بمب و شیوه‌ی کنترل صحیح نمایش داده می‌شود. بازیکن به دو شیوه‌ی مشت زنی و پرتاب بمب می‌تواند دشمنان خود را نابود کند. البته کنترل بازی مقداری با صفحه‌ی لمسی دشوار است و باید مدت‌ها به بازی مشغول باشید تا کمی به صفحه‌ی لمسی عادت کنید. اگر گیم‌پدی دارید که به موبایل یا تبلت خود وصل کنید، می‌توانید تجربه بهتری داشته باشید.

بازی سه حالت تیمی، مبارزه‌ی آزاد و همکاری تا ۴ نفر را دارد. این نکته را باید یادآوری کنیم که بازی به صورت چند نفره‌ی آنلاین دنبال می‌شود و شما برای بازی در هر کدام از این بخش‌ها یا باید به شبکه‌ی جهانی متصل شوید یا به شبکه‌ای محلی وصل شوید و با دوستان خود بازی کنید. البته اگر به هیچ کدام از این دو هم دسترسی ندارید نباید نگران باشید. شما می‌توانید در جایی با دوستان خود جمع شده و از طریق اتصال مستقیم وای-فای بدون نیاز به اینترنت با یکدیگر به رقابت بپردازید.

BombSquad یک بازی نهایتا ۵۰ مگابایتی است که می‌تواند در جمع‌های دوستانه جایگزین خوبی برای بازی‌های استراتژیک باشد و لحظات هیجان‌انگیزی را به واسطه‌ی گیم‌پلی رقابتی و سریعش به وجود بیاورد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات