معرفی 2 گوشی جدید ZTE با نام‌های Speed و Zinger

پنج‌شنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
ZTE  که این روزها سخت مشغول تلاش برای ورود به عرصه رقابت با بزرگانی نظیر سامسونگ، سونی و هواوی است در هفته جاری از 2 تلفن اندرویدی خود  موسوم به Speed و Zinger پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

 اولین تلفن اندرویدی ZTE با نام Speed از سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت بهره می‌برد، صفحه نمایش این تلفن هوشمند اندرویدی 4.5 اینچ است. البته هنوز اطلاعاتی دقیقی از جزئیات و رزولوشن تصویر ZTE Speed در دست نیست، اما با توجه به آزمایش‌های انجام شده احتمالا رزولوشن آن 540 در 960 پیکسل خواهدبود.

وضوح پایین نمایشگر شاید از نقاط منفی Speed به‌شمار برود، اما اگر بخواهیم به نقاط مثبت آن شاره کنیم باید بگوییم پشتیبانی از شبکه LTE از ویژگی های بارز این تلفن اندرویدی است. یک پردازنده 4 هسته‌ای کوالکام (احتمالا اسنپ‌دراگون 400) وظیفه پردازش را برعهده خواهد داشت. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توانیم به قرار گرفتن 1 گیگابایت حافظه رم برای ذخیره موقت داده‌ها، دوربین 2 مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری و 5 مگاپیکسل در پشت اشاره کنیم. باتری قرار گرفته‌شده در این گوشی 2000 میلی‌آمپرساعت گنجایش خواهد‌ داشت که با توجه به سخت افزار استفاده شده در ساخت Speed احتمالا کافی به‌نظر برسد. این گوشی قرار است با ظرفیت داخلی 8 گیگابایت عرضه شود.

ZTE Speed با قرارداد اپراتور Boost Mobile قیمتی حدود 99 دلار خواهد داشت.

ZTE-Screen2

 گوشی دوم این کمپانی موسوم به Zinger را می‌توانیم به نوعی نسخه سبک و ضعیف تر Speed بدانیم، Zinger به یک صفحه نمایش 3.5 اینچی با رزولوشن نا مشخص مجهز شده‌است. ZTE بر روی این نسخه از تلفن همراهش از پردازنده ضعیف‌تری نسبت به Speed استفاده کرده‌است، یک پردازنده 2 هسته‌ای با سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتز پردازنده آن را تشکیل می‌دهد، استفاده از رم 512 مگابایتی به همراه یک باتری با ظرفیت 1500 میلی‌آمپرساعت از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ZTE Zinger خواهدبود. این تلفن هوشمند قرار است در نسخه‌های 4 گیگاباتی به بازار عرضه شود. لازم به ذکر است ZTE بر روی Zinger  نیز اندروید کیت‌کت را قرار داده است.

Zinger تحت نظارت اپراتور T-Mobile قیمتی حدود 49 دلار خواهد داشت.

ZTE-Screen3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات