سرویس استریم بازی PlayStation Now به تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ وارد می‌شود

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سونی قصد ندارد سرویس استریم بازی PlayStation Now را فقط در انحصار محصولات خود نگه دارد. سامسونگ براساس همکاری مشترک با سونی قرار است این سرویس گیمینگ نوپا را به تلویزیون‌های هوشمند خود وارد کند.
تبلیغات

به نقل از زومجی، سونی برخی از ۲۰۰ بازی پلی ‌استیشن ۳ برای استریم روی تلویزیون‌های سامسونگ را آماده می‌کند و تمامی امکانات جانبی مانند کسب مدال (Trophy)، اتصالات آنلاین چند نفره و ذخیره‌سازی ابری دردسترس قرار خواهد گرفت. همه این امکانات کاملا شبیه قابلیت‌های ارائه شده برای تلویزیون‌های براویا سونی و کنسول‌های پلی ‌استیشن است. البته، برای استفاده از این سرویس در تلویزیون نیاز به حداقل یک کنترلر دوال‌شاک 4 سونی است.

بدون شک چنین اقدامی یک حرکت بزرگ برای سونی و بخش سرگرمی‌های این شرکت خواهد بود.  سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی نمایشگر و تلویزیون‌های هوشمند دنیا است و سونی می‌تواند از این پتانسیل غنی برای گسترش برند پلی‌استیشن و به‌ویژه سرویس نوپای PlayStation Now به بهترین شکل استفاده کند. البته این موضوع برای سامسونگ هم امتیاز بزرگی محسوب می‌شود. سونی یکی از برندهای قدیمی و نام‌آشنای صنعت بازی و سرگرمی را دراختیار دارد و درحال‌حاضر کنسول پلی ‌استیشن 4 به پیشتازی خود در نسل هشتم ادامه می‌دهد.

حضور یک پلتفرم قوی مانند پلی‌استیشن در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به‌عنوان اولین شرکت ثانویه‌ای که از تکنولوژی PlayStation Now پشتیبانی می‌کند، می‌تواند خیل عظیمی از گیمرهای دنیا را برای خرید این تلویزیون‌ها ترغیب کند. سرویس استریم بازی PlayStation Now سال آینده‌ی میلادی برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ ارائه می‌شود. انتظار می‌رود به‌زودی تاریخ عرضه‌ی این سرویس و جزئیات دقیق‌تر عملکرد آن از سوی سامسونگ و سونی اعلام شود.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات