زوم‌اپ: Textra SMS، اپلیکیشنی زیبا برای ارسال پیام کوتاه

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
امروزه همه‌ی گوشی‌های اندرویدی به‌همراه یک اپلیکیشن پیام‌رسان پیش‌فرض روانه‌ی بازار می‌شوند. اما در کنار این اپلیکیشن‌ها، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های دیگری را نیز ارائه می‌کنند. Textra از جمله‌ی این اپلیکیشن‌ها است که امکانات متعددی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

همانطور که گفتیم بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی، محصول خود را همراه با اپلیکیشن اختصاصی ارسال و دریافت پیام ارائه می‌کنند. گوگل نیز پیش‌تر، هنگ‌اوت را به‌عنوان اپلیکیشن پیام‌رسان معرفی کرد که با اندروید آبنبات چوبی اپلیکیشن مسنجر را به‌عنوان پیام‌رسان اصلی خود ارائه کرد. هر یک از این اپلیکیشن‌ها امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما توسعه‌دهندگان دیگر نیز سعی دارند اپلیکیشن‌هایی را با قابلیت‌های بیشتر روانه‌ی بازار کنند. یکی از این اپلیکیشن‌ها Textra SMS‌ است که امکان شخصی‌سازی بالایی دارد. نقطه‌ی قوت این اپلیکیشن که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای افراد تنوع طلب تبدیل می‌کند، قابلیت تغییر ظاهر آن همچون تغییر رنگ و حتی فونت مورد استفاده است. ضمنا Textra SMS جزو اولین اپلیکیشن‌هایی است که از الگوی طراحی متریال بهره برده است. 

TextraSMSInt

اپلیکیشن Textra امکانات فوق‌العاده‌ای را برای شخصی‌سازی و تغییر تنظیمات ظاهری و کاربردی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با کلیک روی علامت تنظیمات در گوشه‌ی سمت راست بالا در پنجره‌ی اصلی اپلیکیشن، می‌توان وارد صفحه‌ی تنظیمات شد. از جمله‌ی تنظیمات قابل انجام می‌توان به تغییر ظاهر اپلیکیشن، تغییر نحوه‌ی نمایش اعلانیه در زمان دریافت پیام، تعریف امضا برای ثبت در پایان پیام، تعریف لیست سیاه و امکان شمارش تعداد کلمات هر پیام اشاره کرد. این اپلیکیشن به قدری در جزئیات مربوط به تنظیمات دقیق است که می‌توان حتی رنگ چراغ ال‌ای‌دی مربوط به نمایش اعلانیه‌ها را نیز برای زمان پیام دریافت شده، تنظیم کرد. تکسترا امکان استفاده از اموجی‌های iOS را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. برای دریافت این اپلیکیشن که رایگان است، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

نظر شما در مورد Textra SMS چیست؟

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات