اطلاعات مربوط به ابعاد و پردازنده‌ی منتسب به اچ‌تی‌سی «هیما» منتشر شد

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان معرفی پرچمداران اندرویدی، انتشار شایعات در مورد این محصولات نیز شتاب می‌گیرد. پرچم‌دار آینده اچ‌تی‌سی نیز که با نام هیما شناخته می‌شود از این قاعده مستثنی نیست و جدیدترین اطلاعات منتشر شده نیز گویای ابعاد و پردازنده‌ی مورد استفاده در این گوشی‌هوشمند است.
تبلیغات

براساس اطلاعات جدید منتشر شده توسط upleaks@، اچ‌تی‌سی هیما از وجود پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام بهره خواهد برد. این تراشه‌ی ۶۴ بیتی از معماری big.LITTLE پیروی می‌کند و هشت هسته‌ی مورد استفاده در آن نیز شامل چهار هسته‌ی ۲ گیگاهرتزی و چهار هسته‌ی ۱.۵ گیگاهرتزی است. ابعاد این گوشی‌هوشمند ۱۴۴.۳ در ۶۹.۴ در ۹.۵۶ میلی‌متر است. با توجه به ابعاداین گوشی‌هوشمند به‌نظر می‌رسد هیما از وان ام ۸ کوچک‌تر خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی در مورد وزن این گوشی‌هوشمند در کنار مواد بکار برده شده برای ساخت آن در دست نیست. پیش از این نیز اطلاعاتی از اچ‌تی‌سی هیما منتشر شده بود که براساس آن، صفحه‌ی نمایش این گوشی هوشمند ۵ اینچی با رزولوشن Full HD است. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی منتسب به هیما می‌توان به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در عقب و یک سنسور ۱۳ یا ۴ مگاپیکسلی اولترا پیکسل در جلو و باتری ۲٫۸۴۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. اچ‌تی‌سی هیما در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، طلایی و طلایی-مسی به‌همراه اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری سنس ۷.۰ اچ‌تی‌سی روانه‌ی بازار خواهد شد. شایعات حکایت از معرفی این گوشی‌هوشمند در مارس ۲۰۱۵ دارند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات