سونی پیکچرز: فیلم «مصاحبه» روز کریسمس اکران می‌شود

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره پس از کش و قوس فراوان سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم مصاحبه را در برخی از سالن‌های سینمایی مستقل اکران خواهد کرد. پس از آنکه سونی از اکران این فیلم به‌دلیل تهدید هکر‌ها منصرف شدند، حال این کمپانی ژاپنی، اجازه‌ی اکران فیلم را به سینماهای مستقل داده است.
تبلیغات

 تیم لیگ، موسس سینماهای آلامو درفت هاوس با انتشار توئیتی اعلام کرده که سونی اجازه‌ی اکران فیلم مصاحبه را صادر کرده و از این‌رو این فیلم سینمایی در ساعت‌های مقرر شده در سینما اکران خواهد شد. وی آغاز پخش این فیلم را از روز کریسمس و در ساعت‌های تعیین شده وعده داده است.

هالیوود ریپورتر نیز خبر داده که پلازا آتلانتا با انتشار توئیت مشابهی، اکران این فیلم سینمایی جنجالی را وعده داده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط جو بل برونو، خبرنگار روزنامه‌ی لس‌آنجلس تایمز، سونی پیکچرز این خبر را تایید کرده و این سینماها از روز کریسمس اکران منفورترین فیلم سینمایی تاریخ از نظر کره‌ی‌شمالی را اکران خواهند کرد. علاوه بر نمایش این فیلم در سینماها، شایعاتی نیز مبنی بر انتشار فیلم از کانال‌های دیگری همچون سرویس‌های استریم ویدئو به گوش رسیده که انتظار می‌رود جزئیات آن به زودی مشخص شود.

علی‌رغم اینکه سونی این موضوع را تایید کرده، اما هنوز به غیر از دو سینمایی که خود، خبر از انتشار این فیلم داده‌ند، هنوز لیستی از سینماهایی که مصاحبه را پخش خواهند کرد، منتشر نشده است. سونی تاکید کرده که در حال ایجاد شرایطی امن برای پخش این فیلم توسط سایر سینماها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات