تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی بی رنگ و لعاب سرفیس پرو ۳ به بهترین تیزر تبلیغاتی سرفیس تبدیل شد

سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت ماه گذشته تیزر تبلیغاتی جدیدی با عنوان Winter Wonderland‌ برای سرفیس پرو ۳ منتشر کرد. در حالی که در این ویدیو شاهد خلاقیت خاصی نبودیم، اما به طرز حیرت‌آوری محبوب شده است؛ در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای این تیزر بنشینید.
تبلیغات

این تیزر۳۰ ثانیه‌ای همانند خیلی از تیزرهای تبلیغاتی مایکروسافت، مک‌بوک ایر‌های اپل را مورد هدف قرار داده و در آن نشان می‌دهد که چطور در همه زمینه‌ها سرفیس پرو ۳ از مک‌بوک ایر‌های اپل سر‌‌تر است.

این کلیپ نشان می‌دهد در حالی که سرفیس پرو ۳ قابلیت‌های متنوع‌تری نسبت به مک‌بوک‌ایر‌های اپل دارد، عملکرد مشابه‌ای را نیز ارائه می‌کند. در این ویدیو هیچ اشاره‌ای به قیمت این دو دستگاه نشده است، با این حال هر دو محصول دقیقا از قیمتی یکسان برخوردار هستند.

در حال حاضر بیش از ۶ میلیون نفر از این ویدیو در یوتیوب دیدن کرده‌اند و در کانال سرفیس جایگاه دومین ویدیو پر بازدید را از آن خود کرده است؛ رتبه‌ی نخست کانال یوتیوب سرفیس مربوط به تیزری است که مایکروسافت ۲ سال پیش آن را منتشر کرده بود. این بدان معنی است که بر اساس ترافیک، این تیزر تبلیغاتی رشد بسیار بیشتری نسبت به نخستین ویدیو کانال سرفیس داشته، با این حساب این تیزر پر بیننده‌ترین ویدیوی تبلیغاتی سرفیس پرو ۳ تا به حال محسوب می‌شود.

در حالی که مایکروسافت تا به حال هیچ آماری را از فروش این تبلت منتشر نکرده است اما نشانه‌ها حاکی از آن است که سرفیس پرو ۳ نسبت به نسخه‌های قبلی فروش بهتری را تجربه می‌کند.

به نظر می‌رسد مایکروسافت بعد از تولید دو نسل سرفیس تجربه‌ی کافی برای تولید و توسعه‌ی نسل سوم سرفیس را کسب کرده و بالاخره نام تجاری سرفیس را به نامی با ارزش تبدیل کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات