هواوی گوشی اسند GX1 را معرفی کرد: نمایشگر ۶ اینچ با حاشیه‌هایی بسیار باریک

سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
هواوی امروز رسما از گوشی بزرگ اسند GX1 رونمایی کرد. تلفن اندرویدی جدیدی که نسبت سطح نمایشگر به سطح کل بدنه آن ۸۰.۵ درصد است.
تبلیغات

Ascend GX1 هواوی در بازار چین با قیمتی معادل ۲۵۵ دلار عرضه شده است. احتمالا این تلفن جدید به زودی در سایر بازارهای جهان نیز عرضه شود. اما این گوشی هوشمند در ازای این مبلغ چه چیزی به شما می‌دهد؟

GX1 مجهز به نمایشگر ۶ اینچی IPS با رزولوشن 720p است و نسبت نمایشگر به بدنه آن ۸۰.۵ درصد است. همچون اسند Mate 7 بعنوان پرچمدار جدید هواوی، این گوشی جدید نیز به اندروید ۴.۴ کیت‌کت و یک پردازنده ۶۴ بیتی مجهز شده است. البته از آنجا که GX1 فبلتی میان‌رده است، پردازنده به کار رفته در ‌آن اسنپ‌دراگون ۴۱۰ از فرکانس کلاک ۱.۲ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که نسبت به میت 7 در کلاس پایین‌تری قرار می‌گیرد. این تلفن از اتصال LTE، فناوری NFC و پشتیبانی از دو سیم‌کارت بهره می‌برد. این گوشی به دوربین ۸ مگاپیکسل در پشت و ۲ مگاپیکسل در جلو برای سلفی و مکالمه ویدیویی مجهز شده است. ۸ گیگابایت حافظه داخلی و البته درگاه microSD دارد که فضای ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهد و حافظه رم آن ۱ گیگابایت ظرفیت دارد.

ابعاد بدنه این تلفن ۱۶۱ در ۸۴.۵ در ۹.۲ میلی‌متر است، ۱۷۳ گرم وزن دارد و از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

نسخه سفیدرنگ اسند GX1 در چین و از طریق فروشگاه‌های آنلاین هواوی به فروش می‌رسد و به نظر می‌رسد خرید این فبلت میان رده زیبا با قیمت ۲۵۵ دلار یک انتخاب به صرفه و مناسب باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات