شایعات جدید از تبلت اکسپریا Z4 سونی: نمایشگر 13 اینچ 4K و 6 گیگابایت حافظه رم

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
شواهد نشان می‌دهند که سونی به زودی تبلت جدید خود را معرفی خواهد کرد. هنوز اطلاعاتی رسمی از این محصول در دست نیست اما یک وب‌سایت چینی مشخصات منتسب به تبلت Xperia Z4 را فاش کرده است. این مشخصات نوید یک تبلت بزرگ و بسیار قدرتمند را می‌دهند.
تبلیغات

تبلت اکسپریا Z4 سونی ممکن است با مشخصاتی ارائه شود که تا کنون روی قدرتمندترین تبلت‌ها هم ندیده‌ایم. وب‌سایت چینی Padnews صفحه‌ای از مشخصات فنی این تبلت را منتشر کرده که نشان می‌دهد تبلت نسل بعدی سونی مجهز به یک نمایشگر ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، ۶ گیگابایت حافظه رم و پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۰ کوالکام با فرکانس ۲.۸۶ گیگاهرتز خواهد بود.

در صورت صحت این لیست مشخصات، باید منتظر تبلتی ۱۳ اینچی با باتری بسیار پرحجم ۱۲٫۱۰۰ میلی‌آمپرساعت، ۶ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۸ مگاپیکسل و پشتیبانی از PS4 remote Play با سیستم عامل اندروید باشیم.

xperia-z4-tablet

این مشخصات آنقدر عجیب و فراتر از انتظار هستند که مجبوریم با دیده شک به ادعای وب‌سایت چینی بنگریم. اما اگر این خبر درست باشد، زنگ خطر برای اپل و سامسونگ به صدا در آمده، چرا که باید منتظر رقیبی بسیار جدی در دنیای تبلت‌ها باشند. شاید در نمایشگاه CES 2015 یا کمی بعدتر در ماه اول سال آینده میلادی اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر شود. ما گوش به زنگ خواهیم بود!

نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا محصولی با این مشخصات فنی رده‌بالا می‌تواند با قیمتی مناسب ارائه شود؟ آیا سونی می‌تواند در حوزه تبلت‌ها جایگاه مناسبی به دست آورد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات