مایکروسافت برای تبلیغ سرفیس پرو ۳ به کاربران مک، وب سایت جدید راه‌اندازی کرد

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
از زمانی که سرفیس پرو ۳ رونمایی شده، مایکروسافت سعی می‌کند با هدف قرار دادن کاربران پلتفرم مک اپل یا کسانی که مک‌بوک دارند، محصول خود را تبلیغ کند. در همین راستا به تازگی مایکروسافت وب‌سایتی را برای کاربران مک که به تازگی سرفیس پرو ۳ مایکروسافت را خریداری کرده‌اند یا تصمیم به خرید این محصول دارند، راه‌اندازی کرده تا همچون یک راهنما برای این کاربران عمل می‌کند.
تبلیغات

 متنی که در زیر می‌خوانید مایکروسافت در این وب‌سایت تازه تاسیس قرار داده تا با آن در بین کاربران مک محصول خود یعنی سرفیس پرو ۳ را تبلیغ کند و همچنین خوش آمد گویی به کاربران مک بگوید:

چه در نظر دارید که یک سرفیس پرو ۳ تهیه کنید یا اینکه اخیرا یکی از آن را خریداری کرده‌اید، ما می‌خواهیم از شما تشکر کنیم! ما سرفیس پرو ۳ را طراحی کرده‌ایم تا بهره‌وری شما را در جنبه‌های مختلف زندگی کاری و شخصی بیشتر کنیم. از اینکه شما هستید به خود می‌بالیم و هیجان زده‌ایم تا ببینیم شما با سرفیس جدید خود چکار‌هایی انجام خواهید داد. می‌خواهیم که با خرید این محصول احساس رضایت و اطمینان داشته باشید: اطلاعاتی که شما در حافظه‌ها نگهداری می‌کنید، فوق‌العاده شخصی هستند. ما می‌دانیم که جا به جایی این اطلاعات از یک پلتفرم به دیگری چقدر می‌تواند سخت باشد و همینطور یادگیری یک نرم‌افزار و پلتفرم جدید می‌تواند چقدر دلهره آور و مشکل باشد. به همین منظور می‌خواهیم این انتقال (بین مک و ویندوز) تا هر چقدر که امکان دارد آسان شود. اگر اخیرا مک داشته‌اید و درباره انتقال به سرفیس پرو ۳ و ویندوز سوال‌هایی دارید، ما این سایت جدید را طراحی کرده‌ایم تا به شروع به کار شما کمک کنیم.

می‌توانید از این آدرس به سایت جدید مایکروسافت رجوع کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات