ابزارهای هفته: از ساخت نمودار تا مدیریت ایمیل

یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
در ابزارهای برتر هفته به سرویس ساخت نمودارهای حرفه‌ای تا مدیریت ایمیل می‌پردازیم.
تبلیغات

اینترنت موجود روی گجت‌های ما، به واسطه وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

Infogram

infogram

سایت Infogram یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای ساخت نمودار‌ها، جداول‌ و اینفوگرافیک‌های زیبا، مدرن و متعامل است. این سایت با آسان‌ترین شکل ممکن به شما نحوه ساخت جدول، نمودار و اینفوگرافیک را آموزش می‌دهد تا به راحتی بتوانید آن‌ها را در ارائه درسی خود استفاده کنید. طراحی این وب‌سایت بسیار کاربر پسند است و از همه مهمتر استفاده از قابلیت‌های این ‌وب‌سایت رایگان است. البته با خرید اکانت پولی می‌توانید اطلاعات ریل‌-تایم دریافت کنید و نمودار، جدول و اینفوگرافیکی ساخته‌ شده را به رایگان به اشتراک بگذارید.

Inbox

Inbox

سرویس مدیریت ایمیل Inbox شاید خلاقانه‌ترین ساخته سال ۲۰۱۴ به حساب نیاید، اما قطعا یکی از بهترین سرویس‌های ساخت گوگل است. اگر یکی از کاربران جیمیل هستید و بتوانید یک دعوتنامه از سرویس Inbox گوگل دریافت کنید، این ویرایش جدید از برنامه‌های مدیریت ایمیل به شما کمک می‌کند انبوه ایمیل‌های خود را بسیار ساده‌تر از هر سرویس دیگر مدیریت و بررسی کنید.

Nuzzel

nuzzel

سایت Nuzzel ایده‌ی بسیار ساده‌‌ای در ذهن دارد. در این سایت شما به حساب‌های کاربری خود در دو شبکه اجتماعی مهم یعنی توییتر و فیس‌بوک وارد می‌شوید و پس از آن لینک‌هایی که توسط دوستان شما به اشتراک گذاشته شده یا پست‌هایی که کامنت‌های زیادی داشته یا زیاد به اشتراک گذاشته شده، به شما ایمیل می‌شود.

Medium

Medium

وب‌سایت Medium بستری را فراهم کرده تا در آن افراد بتوانند در اینترنت متنی را به رشته تحریر در بیاورند. از روزنامه‌نگاران محبوب و افراد مشهور تا باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گاهی اوقات در این سایت یادداشت‌هایی را ثبت می‌کنند.

Product Hunt

product hunt

با اینکه ما هر روز در دنیای تکنولوژی غرق می‌شویم تا از محصولات، تکنولوژی‌ها و ایده‌های جدید با خبر شویم اما این دنیای جذاب آنقدر پهناور است که نمی‌توان از همه استارت‌آپ‌ها، اپلیکیشن‌ها و ایده‌های جدید و جالب مطلع شد. سایت Product Hunt به خوبی این کمبود را حس کرده تا محصولات محبوب را با توجه به بازخورد و امتیاز کاربران در صدر لیست خود قرار دهد و شما به سادگی آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

F.lux

screen glow

همه ما به خوبی می‌دانیم که نمایشگر‌های لپ‌تاپ و سیستم‌های دسکتاپ می‌توانند برای چشم‌ مضر باشند. این موضوع به خصوص شب‌ها و برای کسانی که تمام روز را با نمایشگر کامپیوتر درگیر بوده‌اند بسیار بیشتر اهمیت پیدا می‌کند. برنامه کاربردی F.lux برای پیش‌گیری از آسیب به چشم‌های شما طرح ریزی و تبدیل به یک ابزار بسیار ضروری شده است. این نرم‌افزار در طول روز رنگ نمایشگر دستگاه شما را تعدیل و با چشم‌های شما سازگار می‌کند و به خصوص شب‌ هنگام و در نور کم باعث می‌شود چشم‌ها اذیت نشوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات