زوم‌گیم: با World Cup Run دریبل کنید و گل بزنید!

یک‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
زمان زیادی از جام جهانی نمی‌گذرد، ولی هنوز شیرینی قهرمانی آلمان برای طرفداران این تیم، تلخی شکست سنگین برزیلی‌ها، بازی خوب تیم ملی ما در برابر آرژانتین و هزار و یک اتفاق دیگر در ذهن‌ها مانده است. World Cup Run یک بازی ساده است که این خاطرات را زنده کرده و می‌تواند ساعت ها شما را درگیر خود کند.
تبلیغات

World Cup Run بازی لذت‌بخش و ساده‌ای است که می‌توانید ساعت‌ها از آن لذت ببرید. با این حال برخی مواقع این بازی انقدر اعصاب خرد‌کن می‌شود که دوست دارید تلفن‌تان را به دیوار بکوبید!

در World Cup Run شما در نقش یک بازیکن ظاهر می‌شوید و توپ زیر پاهای شماست. با شروع بازی پا به توپ می‌شوید و در راه باید بازیکنان تیم حریف را که سعی می‌کنند با تکل‌های خیلی خشن توپ را از شما بگیرند، دریبل کنید. منظور از دریبل حرکات عجیب و غریب مثل آن چه از لیونل مسی یا کریس رونالدو می‌بینیم نیست! باید در لحظه‌ای که حریف تکل می‌زند انگشت خود را به کناره‌ها بکشید تا متوقف نشوید. علاوه بر بازیکنان تیم مقابل، موانع دیگری نیز در مسیر شما وجود دارند؛ موانعی چون داور که اگر به اون برخورد کنید یک کارت قرمز دریافت می‌کنید و البته پستی و بلندی‌های زمین که ما را به یاد زمین‌های  چمن در شهر‌های شمالی کشور می‌اندازد! اگر روی این پستی و بلندی‌ها بروید، متوقف می‌شوید.

worldcup-run-1

پس از دریبل همه بازیکنان و عبور از موانع، وارد منطقه ۱۸ قدم می‌شوید و زمان شوت نهایی فرا می‌رسد. می‌توانید با کشیدن انگشت روی نمایشگر مسیر توپ را مشخص کنید و حتی ضربات کات‌دار بزنید. باید تمرکز کنید و اجازه ندهید دروازه‌بان توپ شما را مهار کند، ولی باور کنید بخش عمده‌ای از این موضوع به شانس شما بستگی دارد. دروازه‌بان رفتاری غیرخطی دارد؛ گاه آن قدر دست و پا چلفتی می‌شود که هر ضربه‌ای بزنید گل می‌شود و گاهی هم آنقدر خوب توپ‌گیری می‌کند که جیانلوئیجی بوفون باید پیش او درس پس دهد!

worldcup-run-2

شما مدت زمان مشخصی فرصت دارید تا هر چه بیشتر تیم حریف را گلباران کنید. هر چه تعداد گل‌ها بیشتر می‌شود تعداد بازیکنانی که باید دریبل بزنید هم بیشتر شده و کارتان سخت‌تر می‌شود. از طرفی با مشاهده تبلیغات یا کسب جایزه‌هایی که در طول بازی هنگام شوت زدن کسب می‌کنید، می‌توانید از قابلیت‌هایی چون شیلد محافظ یا توپ آتشین بهره‌مند شوید.

World Cup Run یک بازی سرگرم کننده رایگان است که از آن لذت خواهید برد. این بازی فقط برای اندروید ارائه شده و می‌توانید آن را از طریق پلی استور گوگل دریافت کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات