اندروید 5.1 اسفندماه منتشر می‌شود

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو ماه از انتشار رسمی آخرین نسخه از اندورید با نام آبنبات چوبی می‌گذرد و در این فاصله شماری از تولیدکنندگان، محصولات خود را به این نسخه‌ از اندروید بروز کرده‌اند؛ حال جزئیات مربوط به بروزرسانی اندروید ۵.۱ همراه با زمان انتشار آن منتشر شده است.
تبلیغات

براساس آخرین آمار‌های منتشر شده، در حال حاضر کمتر از یک درصد گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌های اندرویدی به آخرین نسخه از این سیستم‌عامل بروزر شده‌اند. با این وجود بسیاری نیز در انتظار دریافت این بروز رسانی هستند. در گزارش اندروید پیت، تاریخ و جزئیات مربوط به انتشار اندروید ۵.۱ مشخص شده است.

مقاله‌های مرتبط:

    براساس اطلاعات ارائه شده در گزارش اندروید پیت، اندروید ۵.۱ در اواخر فوریه سال ۲۰۱۵ میلادی (اوایل اسفندماه سال جاری) منتشر خواهد شد. در این گزارش لیستی از تغییراتی که احتمالا در اندروید ۵.۱ شاهد آن خواهیم بود، آمده است:

    • اضافه شدن حالت بی‌صدا (حالت بی صدا یا Silent Mode در اندروید ۵ وجود ندارد)افزایش پایداری سیستم از طریق بروزرسانی و توسعه شماری از قسمت‌هابهبود مدیریت حافظه‌ی رمبهبود مشکلات مربوط به بسته شدن یکباره‌ی برخی از اپلیکیشن‌هابهبود مدیریت مصرف باتریحل مشکل مصرف بیش از حد در زمان اتصال به شبکه‌ی بی‌سیمحل مشکلات موجود در ایجاد ارتباط بی‌سیمحل مشکل موجود در زمان استفاده از دستور صوتی اوکی گوگلحل مشکلات صوتی موجود در شماری از ابزار‌های اندرویدیتغییر در طیف رنگ مورد استفاده در طراحی متریال

    اندروید پیت صحت اطلاعات موجود را با استناد به دو منبع متفاوت خود تایید کرده، البته اسمی از منابع که این اطلاعات را منتشر کرده‌اند، برده نشده است. برای اطمینان از صحت اطلاعات ارائه شده حداقل باید تا زمان انتشار آن یا ارائه‌ی اطلاعات روشن‌تر، منتظر بمانیم.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات