مشخصات گلکسی J1 سامسونگ فاش شد: پردازنده ۶۴ بیتی، پشتیبانی از LTE و نمایشگر ضعیف

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-J100F در بنچمارک‌ها مشاهده شد. حال مشخصات این تلفن که گلکسی J1 نام دارد، فاش شده است.
تبلیغات

در طول چند ماه گذشته شاهد بودیم که سامسونگ به سیاست جدیدی برای نام‌گذاری محصولاتش روی آورده است. کره‌ای‌ها جدیدا از حروف ساده برای نام‌گذاری استفاده می‌کنند؛ مثلا تلفن‌های سری A که به تازگی معرفی شده‌اند. حال به نظر می‌رسد که گوشی‌های جدیدی از سوی سامسونگ با نام‌های سری E و J نیز در راهند. در گزارشی که به تازگی منتشر شده مشخصات تلفنی با نام گلکسی J1 به شماره مدل SM-J100 را فاش کرده است.

به نظر می‌رسد این گوشی، محصولی پایین‌رده است که نمایشگر ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد.

انتظار می‌رود گلکسی جی 1 با تراشه ۶۴ بیتی PXA1908 چهارهسته‌ای مارول با فرکانس کلاک ۱.۲ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت حافظه رم، دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت و ۲ مگاپیکسل در جلو، ۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت حافظه microSD و باتری ۱۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه شود.

این دستگاه به جای اندروید ۵ به نسخه ۴.۴ کیت‌کت مجهز خواهد شد که کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما عجیب‌تر این که این دستگاه پایین‌رده از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند!

هنوز مشخص نیست که گلکسی J1 چه زمانی و با چه قیمتی روانه بازار خواهد شد. نظر شما درباره این دستگاه جدید چیست؟ سامسونگ چه سیاستی را دنبال می‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات