دو گوشی هوشمند جدید لنوو اوایل ۲۰۱۵ با پردازنده اینتل از راه می‌رسند

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اینتل سعی می‌کند با کمک شرکت‌های تولید کننده جدید عقب ماندگی خود در بازار پردازنده‌های موبایل را جبران کند و بتواند دربرابر رقبایی همچون کوالکام و مدیاتک حرفی برای گفتن داشته باشد. دو دستگاه جدید از لنوو قرار است به پردازنده اینتل با پشتیبانی از شبکه 4G مجهز شوند.
تبلیغات

جالب است که دو دستگاه جدید لنوو با پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل قرار است بازار‌های خاصی را هدف قرار دهند. یکی از این دستگاه‌ها اوایل ژانویه به «بازار‌های در حال ظهور» می‌رود و دیگر دستگاه اوایل فوریه به بازار چین وارد می‌شود.

اگرچه هر دو دستگاه از اهمیت یکسانی در نزد کمپانی اینتل برخوردار هستند و قرار است با آن‌ها بازار‌های جدیدی را نشانه رود، اما کمپانی چینی لنوو می‌خواهد تجربه جدید اینتل را با پشتیبانی از شبکه 4G بیشتر به سمت بازار چین هدایت کند. این موضوع البته باعث خوشحالی اینتل نیز خواهد بود، چراکه در بازار چین پردازنده‌های کوالکام و پردازنده‌های چینی حکم‌فرمایی می‌کنند و اگر بتواند سهی از آن بازار را از چنگ پردازنده‌های اسنپدراگون دربیاورد، یک پیروزی برای اینتل به حساب خواهد آمد.

پردازنده‌های جدید اینتل از خانواده‌ی اتم با پشتیبانی از پردازش ۶۴ بیتی و مودم LTE-Advanced هستند. نمونه‌ی دوم با مودم LTE می‌تواند شانس خوبی را برای این شرکت در رقابت با پردازنده متداول اسنپدراگون کوالکام به وجود آورد. اگر کمپانی اینتل بتواند با این دو دستگاه خودی نشان دهد، در آینده خواهد توانست تولید‌کنندگان دیگر دستگاه‌‌های موبایل را به سمت خود جذب کند. در هر حال CES را پیش رو داریم و خیلی زود دستگاه‌های حاصل از همکاری اینتل و لنوو را خواهیم دید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات