تماشا کنید: تیزر سونی برای محصولاتی که در CES رونمایی می‌شوند

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
سونی با نزدیک شدن به نمایشگاه CES 2015 یک تیزر ویدیویی جدید را منتشر کرده که نشان می‌دهد این کمپانی ژاپنی با دستانی پر سال نو میلادی را آغاز خواهد کرد.
تبلیغات

نمایشگاه CES 2015 در پیش است و با شروع سال نو میلادی شاهد ارائه‌ی محصولات متنوع در این رویداد بزرگ خواهیم بود. این نمایشگاه از ۶ تا ۹ ژانویه برگزار شده و کمپانی‌های بزرگ در آن حضوری جدی خواهند داشت.

در بین این کمپانی‌ها نام سونی نیز دیده می‌شود که احتمالا با دستانی پر در این رویداد حاضر خواهد شد. در فاصله کمتر از ۲۰ روز مانده تا آغاز به کار نمایشگاه، کمپانی ژاپنی یک تیزر ویدیویی را منتشر کرده که در آن سرنخ‌هایی از محصولاتی که قرار است معرفی شوند، وجود دارد.

در این ویدیو دختربچه‌ای را می‌بینید که یک آبنبات چوبی را لیس می‌زند و چندین بار به عدد ۵ اشاره می‌شود. شاید اشاره‌ی سونی به ارائه‌ی اندروید ۵ آبنبات چوبی برای محصولات خانواده سری Z باشد. جالب این که رویداد اختصاصی سونی برای CES نیز در روز ۵ ژانویه برگزار خواهد شد. همچنین در این تیزر، بدنه‌ی بسیار باریک یک محصول جدید نمایش داده می‌شود. آیا اکسپریا Z4 در راه است؟

نمادهای جالب دیگری نیز در این ویدیو دیده می‌شوند که غالبا به قابلیت‌های جدید عکاسی، ویژگی‌های صوتی و تکنولوژی نمایشگر سونی اشاره دارند. برخی از این نمادها کاملا مبهم هستند و برداشت‌های متنوعی می‌توان از آنها داشت. نظر خود را درباره این تیزر و برداشت و انتظارتان از سونی در CES را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات