زوم‌اَپ: Onefootball، دریچه‌ای به دنیای توپ گرد

جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فوتبال، پرطرفدارترین ورزش روی کره‌ی خاکی است و بسیاری در سراسر جهان آخرین اخبار مربوط به تیم‌های مورد علاقه‌ی خود را به روش‌های مختلف دنبال می‌کنند. در ادامه اپلیکیشن Onefootball را معرفی می‌کنیم که یکی از جامع‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی اطلاع‌رسانی در جنبه‌های مختلف فوتبال است.
تبلیغات

با استفاده از اپلیکیشن Onefootball‌ می‌توان از آخرین اخبار در مورد دنیای فوتبال که توسط معتبرترین رسانه‌های موجود در این حوزه تولید می‌شود، آگاه شد. Onefootball علاوه بر نمایش اخبار دنیای فوتبال در قالب بخش‌های جداگانه برای معتبرترین لیگ‌های اروپایی، تقویم بازی‌ها را همراه با کوچک‌ترین جزئیات برای کاربر نمایش می‌دهد. برای مثال می‌توان در برنامه‌ی بازی، وارد یک مسابقه شد تا جزئیات مختلفی از بازی همچون ورزشگاه محل برگزاری، داور بازی، لیست بازیکنان به‌همراه ترکیب تیم‌ها نمایش داده شود. Onefootball علاوه بر نمایش اطلاعات مربوط به بازی‌ها و لیگ‌ها، آخرین اطلاعات مربوط به بازیکنان را نیز نمایش می‌دهد که می‌توان از جمله‌ی این اطلاعات به آخرین پست‌های اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های اجتماعی همچون توئیتر نیز اشاره کرد.

OnefootballInt

اپلیکیشن Onefootball برای هر سه پلتفرم ویندوزفون، اندروید و iOS بصورت رایگان عرضه شده است. برای ایجاد حساب کاربری در Onefootball‌کافی است تا از حساب گوگل خود استفاده کنید. پس از ایجاد حساب کاربری و وارد شدن به آن، امکان انتخاب یک تیم ملی و باشگاهی وجود دارد که در صورت انتخاب کاربر از آخرین بازی‌های این تیم‌ها با استفاده از اعلانیه آگاه خواهد شد. در کنار تیم‌های انتخاب شده، می‌توان شمار دیگری از تیم‌ها و لیگ‌ها را نیز دنبال کرد که در اینصورت اخبار مربوط به این موارد در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات