گلکسی اس 6 به شاسی آلومینومی و نمایشگر منحنی مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
شایعه شده که گلکسی اس ۶ با صفحه‌نمایش دو لبه‌ی شبیه به گلکسی نوت اج و بدنه‌ی آلومینومی در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تا از طراحی مشابه گلکسی نوت اج در گلکسی اس ۶ نیز بهره ببرد با این تفاوت که در گلکسی اس ۶، لبه‌ی منحنی شکل، کوچک‌تر می‌شود. نکته‌ی جالب توجه دیگر درباره‌ی گلکسی اس ۶ مربوط به بدنه‌ی تماما فلزی آن است که تا به حال در پرچمداران سامسونگ بی‌سابقه بوده است. سامسونگ در گلکسی نوت ۴ و گوشی‌های هوشمند سری آلفا از فریم فلزی استفاده کرد، اما شایعه شده که گلکسی اس ۶ تماما فلزی خواهد بود. با این حال باور این موضوع تا زمانی که «اس ۶» عرضه نشود، دشوار است. چرا که سامسونگ تا به حال تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی را با بدنه‌ی پلاستیکی تولید کرده است.

چندی پیش شایعه شد که پرچمدار بعدی سامسونگ در دو نسخه‌ی S6 و S6 Edge روانه بازار می‌شود. در مدل منحنی شکل از صفحه نمایش OLED خمیده استفاده می‌شود تا به لبه‌ی نمایشگر انحنا داده شود.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۶ همچون گذشته در دو نسخه و با دو پردازنده‌ی Snapdragon 810 و Exynos 7 Octa تولید شود. هر دو پردازنده قادر به اجرای دستورات ۶۴ بیتی خواهند بود.

منبع این خبر گفته است که گلکسی اس ۶ دیرتر از نمایشگاه CES و در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ رونمایی خواهد شد. با این حال برخی بر این باور هستند که گلکسی اس ۶ در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون معرفی می‌شود.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ پرچمدار بعدی خود را به بدنه‌ی فلزی، مجهز خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات