زومجی: اولین نگاه به بروزرسانی GTA Online Heists

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
GTA 5 سال گذشته به عنوان برترین بازی سال شناخته شد و بی‌شک یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز موجود در بازار است. حالت آنلاین این بازی که به GTA Online شهرت دارد، بخش در حال تکمیلی به نام مراحل دزدی (Heists)  دارد که قرار است اوایل سال ۲۰۱۵ برای همه‌ی پلتفرم‌های مقصد GTA V منتشر شود. ولی این حالت چیست و بازیکنان چگونه می‌توانند خود را برای دزدی‌های بزرگ آماده کنند؟ زومجی به شما پاسخ می‌دهد.
تبلیغات

هر جا حرف از دزدی باشد، قطعا «لِستر» پشت ماجرا است. در GTA Online هم او است که دزدی‌ها را هماهنگ می‌کند. او صاحب خانه‌ی بسیار بزرگی است که تابلوی عظیمی بر دیوار دارد و نقشه‌های دزدی بر روی آن بررسی می‌شود. هر دزدی شامل چند مرحله‌ی ابتدایی و یک مرحله‌ی نهایی است.مراحل به صورت چهار نفره طراحی شده و یک نفر نقش رهبر گروه را به عهده دارد.

رهبر گروه وظایف را بین بقیه‌ی اعضا که شامل راننده، خلبان، تخریب‌کننده و ... هستند، تقسیم کرده و سهم هر کس از سود نهایی را مشخص می‌کند. سه عضو گروه، بعد از انجام هر مرحله پول دریافت می‌کنند اما رهبر گروه بعد از پایان مرحله‌ی نهایی دستمزد خود را دریافت خواهد کرد. او همچنین مسؤول تأمین هزینه‌ی عملیات دزدی است که می‌تواند شامل خرید تجهیزات پیشرفته مانند دریل، اتومبیل‌ها و غیره باشد.اینها فقط اصول اولیه‌ی دزدی‌ها بودند، موارد زیادی هستند که با تماشای تریلر می‌توان متوجه آن‌ها شد. با بررسی عکس‌ها و شاید کمی نظریه‌پردازی راجع به چیزی که احتمالاً با آن مواجه خواهیم شد، می‌توان به جمع‌بندی‌های زیر رسید.

 برای مطالعه‌ی مقاله‌ی تکمیلی در مورد GTA Online Heists به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات