چت گروهی به اپلیکیشن یوتیوب در اندروید اضافه شد

پنج‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
در نگاه اول شاید اینگونه به نظر برسد که بروزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب در اندروید ویژگی جدیدی را به کاربر ارائه نمی‌کند، اما پس از کمی کار کردن با آن متوجه قابلیتی خواهید شد که تا پیش از این بسیاری از کاربران خواستار اضافه شدن آن بودند.
تبلیغات

اگر از کاربران سرویس یوتیوب هستید و برخی اوقات به تماشای پخش زنده برخی از شبکه‌ها و کانال‌های این سرویس می‌پردازید بروزرسانی جدید اپلیکیشن یوتیوب برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

در بروزرسانی جدید قابلیت جدیدی به این اپ اضافه شده است که LiveChat نام دارد. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند به هنگام تماشای برنامه‌های زنده با یکدیگر چت کرده و به تبادل اطلاعات بپردازند.

البته باید در نظر داشت که این ویژگی جدید برای بسیاری از کاربران نیز جذاب نخواهد بود چرا که شاید هرگز به آن احتیاجی پیدا نکنند. اگر آخرین نسخه از اپلیکیشن یوتیوب برای سیستم عامل اندروید را اجرا و به صفحات پخش محتوای زنده مراجعه کنید در انتهای آن صفحات دکمه LiveChat را مشاهده خواهید کرد. با تپ کردن این دکمه صفحه چت باز خواهد شد و می‌توانید با افراد کاملا غریبه در مورد محتوای مورد نظر به تبادل اطلاعات و نظرات بپردازید. انجام اینکار بسیار جالب خواهد بود چرا که در این زمان شما مشغول چت کردن با صدها نفر در آن واحد خواهید بود.

بروزرسانی اخیر اپلیکیشن یوتیوب از هفته گذشته به تدریج برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده است بنابراین چنانچه این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اید به احتمال زیاد طی روزهای آینده قادر به استفاده از قابلیت‌های جدید یوتیوب در اندروید خواهید بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات