زوم‌اَپ: Memrise، یاد بگیرید و امتیاز کسب کنید

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها انجام بسیاری از امور روزانه‌ی ما را تسهیل کرده است. برقراری مکالمات، ارسال و دریافت پیام، گشت و گذار در اینترنت، مطالعه و بازی کردن از جمله‌ی مواردی است که هر روز با گجت‌های خود انجام می‌دهیم. در زوم‌اپ امروز به بررسی Memrise می‌پردازیم که یک اپلیکیشن آموزشی با قابلیت کسب امتیاز است.
تبلیغات

 مِمرایز یک سرویس آنلاین آموزشی است که در توسعه‌ی آن از الگوی استفاده از فلش‌کارت‌ها برای آموزش استفاده شده است. ممرایز با استفاده از فلش‌کارت‌ها و روش تقویت حافظه از طریق قیاس منطقی، مفاهیم جدید را به کاربران آموزش می‌دهد. مطالب و موضوعاتی که در این سرویس برای یادگیری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، شامل انواع زبان‌ها و همچنین علوم آکادمیک و غیرآکادمیک است. کاربران که جامعه‌ی این سرویس آموزشی را تشکیل می‌دهند، می‌توانند در حوزه‌های مورد علاقه‌ی خود به انتشار آموزش‌ها بپردازند. بخش یادگیری در این اپلیکیشن به دو قسمت تقسیم می‌شود که شامل بخش یادگیری زبان و موارد دیگر است که با Other Topics مشخص شده است. در بخش Other Topics می‌توان موضوعاتی را همچون هنر و ادبیات، ریاضیات و علوم، تاریخ و جغرافی و تقویت حافظه انتخاب کرد. هر موضوع دوره‌های مختلفی را شامل می‌شود که کاربران می‌توانند موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و با شروع دوره و مطالعه‌ی فلش کارت‌ها همزمان با پاسخ دادن سوالات، امتیاز کسب کنند.

MemriseInt

سرویس ممرایز در قالب اپلیکیشن برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. برای استفاده از این سرویس ابتدا باید اپلیکیشن مورد نظر را در گوشی‌هوشمند یا تبلت نصب کرد. سپس می‌توان با استفاده از حساب کاربری گوگل یا فیس‌بوک در ممرایس ثبت نام کرده و وارد محیط اصلی شد. همانطور که در تصویر فوق می‌بینید، با کلیک روی آیکون + گوشه‌ی پایین سمت راست می‌توان در پنجره‌ی بعدی یکی از موضوعات موجود را برای آموزش انتخاب کرد. با انتخاب موضوع و سپس انتخاب دوره‌ی درسی مورد نظر، فلش کارت‌ها نمایش داده شده و  به طبع آن سوالات نیز در رابطه با موارد آموزش داده شده، مورد سوال قرار می‌گیرد. با پایان یافتن هر دوره، کاربر بنابر سوالات پاسخ داده شده، امتیاز کسب می‌کند که با توجه به آن، در میان کل کاربران این سرویس در یک رتبه‌بندی جا می‌گیرد.

برای استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دانلود کنید. نظرات خود را در رابطه با این اپلیکیشن با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات