رزرو آنلاین بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ هتل و ۹۰۰ ایرلاین در سرتاسر جهان در کسری از ثانیه

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
سیستم رزرواسیون anywhere to anywhere، امکان رزرو آنلاین 200,000 هتل و 900 ایرلاین در سرتاسر جهان را به صورت ریالی و با قیمت رقابتی فراهم کرده است.
تبلیغات

مذاکره برای بهترین قیمت‌های ممکن، سرمایه گذاری سنگین بر روی تکنولوژی و ارائه با کیفیت‌ترین خدمات در صنعت گردشگری، فلسفه ساده‌ای است که در این سیستم دنبال می‌شود...

شرکت الی گشت از طریق برقراری ارتباط و یکپارچه شدن با برترین سیستم‌های رزرواسیون و توزیع جهانی (GDS) و مذاکره مستقیم با ایرلاین‌ها و هتل‌های معتبر مسیرهای اصلی مورد تقاضا، توانسته پایگاه داده‌های کامل، کاربردی و دقیقی از هتل‌ها و ایرلاین‌های سرتاسر جهان را با شرایط ایده آل فراهم کند تا طیف وسیعی از پیشنهادات سفر را مطابق با علاقه و بودجه شما ارائه دهد. از آنجا که خلا این نیاز برای مسافران احساس می‌شد، قصد داریم با معرفی این سیستم شما را با ویژگی‌های آن آشنا کنیم تا بتوانید در سفرهایتان از خدمات آن استفاده کنید.

برای خاص ترین خواسته‌های شما حتی در دور افتاده‌ترین مکان‌های دنیا پیشنهاداتی وجود دارد

گستره کاملی از پرواز های بین المللی

شرکت الی گشت علاوه بر پروازهای متعدد چارتری خود در مسیرهای اصلی که بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده، امکان دسترسی شما به بهترین قیمت‌های ممکن برای 900 ایرلاین معتبر جهانی را در تمام مسیرهای بین المللی فراهم کرده است تا هیچ نیاز شما در این سیستم بدون پاسخ نماند به طوری که حتی می‌توانید پروازهای بین شهری سایر کشورها را هم از طریق سایت تهیه کنید. در حال حاضر ایرالاین ماهان نیز به این سیستم وصل است و در آینده‌ای نزدیک ایرلاین‌های داخلی دیگر هم به سیستم متصل می‌شوند.

برای خرید بلیط خود کافی است در قسمت پروازهای سه حرف اول مبدا و مقصد خود را وارد کنید تا با انتخاب تاریخ پرواز به مراحل بعدی روید:

الی گشت
elligasht 02

فهرستی غیر قابل رقابت از هتل های دنیا

از لوکس ترین هتل های 5 ستاره در آسمان خراش های کلانشهرهای دنیا گرفته تا کلبه های کوهستانی و روستایی و مهمانسراهای کوچک در سیستم رزرواسیون آنلاین الی گشت فراهم شده است و این تعداد به بیش از 200,000 هتل در 12,000 شهر می‌رسد.

این در حالی است که سایر آژانس‌های مسافرتی در هر مسیر هتل‌های کمی را ارائه می‌دهند، انتخاب‌های مسافر محدود و حتی بعضا به دلیل پر بودن ظرفیت هتل‌ها مجبور به انتخاب هتل دیگری می‌شوند؛ ولی در این سیستم شما علاوه بر امکان انتخاب هتل‌های بیشمار با شرایط قیمتی مناسب، می‌توانید نوع اتاق هتل خود و سرویس‌های ارائه شده هتل را انتخاب کرده و در آخر پس از پرداخت ریالی، واچر هتل در لحظه به صورت الکترونیکی برای شما صادر می‌شود و به این ترتیب مسافر تنها با چند کلیک ساده می‌تواند از اقامت آسوده در هتل مورد نظر خود اطمینان حاصل کند:

الی گشت

قابلیت خرید ترکیبی پرواز + هتل به همراه خدمات دلخواه سفر

در حالی که تمامی خدمات ذکر شده به صورت جداگانه قابلیت رزرو دارند، امکان این وجود دارد تا به صورت ترکیبی هم تمامی خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنید با این تفاوت که علاوه بر آن می‌توانید از خدمات دیگری مانند: ویزای مقصد، ترانسفر فرودگاهی، گشت های شهری، بیمه مسافرتی و ... بهره مند شوید. این در حالی است که در آینده نزدیک شما این امکان را خواهید داشت تا تمامی آنها را به صورت جدا هم خریداری کنید:

الی گشت

پکیج های تور مخصوص الی گشت

در کنار تمامی این خدمات در خیلی از مسیرهای پر طرفدار، شرکت الی گشت تورهای مسافرتی ویژه‌ای را از طریق چارتر کردن پروازها، مذاکره مستقیم با هتل‌های کشورهای مختلف برگزار می‌کند که در این قسمت شما می‌توانید به خرید آنها اقدام کنید.

در کنار تمامی امکانات سفر این سایت، در قسمت نشریه می توانید آخرین اخبار گردشگری روز جهان را در کنار مطالب مرتبط توریستی، از طریق ماهنامه آنلاین پیام آسمان ایران دنبال کنید:

elli news

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات