بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی، ۱۳ دی ماه برای وان M8 و M7 اچ‌تی‌سی منتشر می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
اچ‌تی‌سی قول داده پس از گذشت ۹۰ روز از زمان انتشار کد‌های منبع اندروید آبنبات چوبی توسط گوگل، پرچم‌دار خود را به آخرین نسخه اندروید بروزرسانی کند. کدهای منبع اندروید ۵، سوم نوامبر توسط گوگل منتشر شدند و حالا پس از گذشت سه ماه توقع داریم تا سوم ژانویه ۲۰۱۵ اندروید آبنبات چوبی برای پرچم‌دار اچ‌تی‌سی یعنی وان M8 ارسال شود.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در مراسمی که در لندن برگزار شده تایید کرده که سوم ژانویه بروزرسانی آخرین نسخه اندروید را برای پرچم‌دار منتشر می‌کند و چندین منبع مختلف نیز گفته‌اند که اچ‌تی‌سی در نظر دارد، همزمان برای نسل پیشین یعنی اچ‌تی‌سی وان (M7) نیز این بروزرسانی را در دسترس قرار دهد.

htc-sense-6-android-5.0

بروزرسانی اندروید ۵ با ظاهر متریال خود و البته رابط کاربری Sense تا چند روز دیگر به وان M8 خواهد آمد. در اسکرین شات بالا که از محیط متریال ترکیب شده با سنس اچ‌تی‌سی گرفته شده نیز می‌توانید به خوبی ظاهر جدید اندروید آبنبات چوبی را مشاهده کنید.

تا کمتر از یک ماه دیگر دارندگان وان M8 و احتمالا وان M7 قادر خواهند بود تمام امکانات نسخه جدید اندروید را همراه با بهبود‌های صورت گرفته در سیستم عامل در اختیار داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات