وان پلاس وان مینی فردا با نمایشگر 5 اینچ و پردازنده ۶۴ بیتی معرفی می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که در ماه آوریل امسال گوشی هوشمند وان پلاس وان با ویژگی و مشخصات بسیار عالی و قیمت مقرون به صرفه در حد ۲۹۹ تا ۳۴۹ دلار معرفی شد، طرفدارن زیادی را بدست آورد. شرکت وان پلاس تاکنون دو تیزر مربوط به محصول جدید خود منتشر کرده و آماده می‌شود تا فردا از دستگاهی جدید رونمایی کند.
تبلیغات

نمی‌توانیم انتظار ورود زودهنگام وان پلاس به دسته ابزار‌های بررسی کننده سلامتی و تناسب اندام را داشته باشیم و همچنین انتظار اینکه فردا وان پلاس تو معرفی شود نیز بسیار اندک به نظر می‌رسد. تصویری که امروز از چین فاش شده خبر از دستگاه‌ی شبیه به وان پلاس وان اما در ابعادی کوچکتر می‌دهد و احتمال معرفی وان پلاس وان مینی را بسیار افزایش می‌دهند.

سایانوژن مود، همکار شرکت وان پلاس در تولید دستگاه پرچم‌دار این شرکت، اخیرا یک قرارداد همکاری با یک شرکت هندی امضا کرده که باعث شده رابطه این دو تیره و تار شود. به همین خاطر دستگاه جدید وان پلاس به صورت پیش‌فرض سایانوژن‌مود ندارد.

OnePlus-One-Mini-leak 2

گفته می‌شود وان پلاس وان مینی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با پشتیبانی از معماری ۶۴ بیتی بهره برده است. بر اساس سند فاش شده از پایگاه داده ابزار بنچمارک‌گیر AnTuTu می‌توان دوربین ۸ مگاپیکسلی، اندروید کیت‌کت و ۲۴۲ قیمت را از این دستگاه انتظار داشته باشیم.

هیچ راهی برای تایید عکس و سند فاش شده و همچنین ربط دادن آن به وان پلاس وان مینی وجود ندارد اما هر چیزی ممکن است. به نظر شما دو تصویر بالا نسخه مینی وان پلاس وان را نشان می‌دهد و آیا شرکت وان پلاس فردا از این دستگاه رونمایی خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات