مراسم ایسوس در نمایشگاه CES: پانزدهم دی ماه ساعت ۱۱ صبح

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کم کم به پایان سال ۲۰۱۴ نزدیک می‌شویم و در ماه اول ۲۰۱۵ قرار است نمایشگاه بزرگ CES بار دیگر در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار شود. CES مختصر شده‌ی عبارت «نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی» است که شرکت‌های بزرگ تکنولوژی دنیا در این نمایشگاه غرفه‌های بزرگی برای معرفی محصولات خود اختیار می‌کنند. شرکت ایسوس برنامه دارد در ۱۵ دی ماه برابر با ۵ ژانویه ساعت ۱۱ صبح مراسم خود را آغاز کند.
تبلیغات

بدیهی است که ایسوس محصولاتی که قرار است در این مراسم معرفی کند را در حال حاضر اعلام نمی‌کند، اما می‌توان گفت مدل‌های کلیدی دستگاه‌‌های جدید این کمپانی و همچنین دستگاه‌‌های اندرویدی تازه را در این مراسم باید از ایسوس انتظار داشته باشیم.

اخیرا دستگاه‌های ZenFone کمپانی ایسوس بسیار فروش خوبی داشته‌اند و احتمال اینکه ایسوس نسل جدیدی از این سری را برای بازار‌های در حال توسعه و کشور خانه خود، یعنی تایوان معرفی کند، بسیار زیاد است. همچنین شانس پشتیبانی دستگاه‌های جدید ZenFone از پردازنده‌های کوالکام در سال آینده مطرح است. تاکنون به علت رابطه همکاری نزدیک بین ایسوس و اینتل، پردازنده‌های اینتل در بسیاری از دستگاه‌های تولید ایسوس به کار رفته است.

سال آینده میلادی احتمال اینکه شرکت تایوانی بخواهد به غیر از گوشی‌های هوشمند به بازار تبلت‌های مقرون به صرفه نیز دستگاه‌های جدید اضافه کند وجود دارد و ممکن است نسل‌های جدیدی از سری PadFone و MemoPad تکرار شود. کمتر از یک ماه تا آغاز به کار نمایشگاه CES زمان داریم. باید ببینیم در این فرصت کوتاه ایسوس چه محصولاتی را برای ارائه در این نمایشگاه اماده خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات