آپدیت اندروید 5 برای SmartWatch 3 سونی منتشر شد

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
سونی مدتی است که ساعت هوشمند می‌سازد اما SamrtWatch 3 اولین ساعت هوشمند مبتنی بر اندروید ور این کمپانی ژاپنی است. این ساعت هوشمند که نسبت به نسل‌های قبلی خود بسیار پیشرفت کرده اما در مقایسه با دیگر ساعت‌های مجهز به اندروید ور، مشخصاتی بسیار مشابه دارد، امروز نسخه ۵ آبنبات چوبی را دریافت کرده است.
تبلیغات

 ساعت هوشمند SmartWatch3 سونی به وای‌فای مجهز شده، ویژگی که هنوز در اندروید ور گوگل پشتیبانی نمی‌شود. به علاوه اینکه ساعت سونی در مقابل آب مقاوم است اما دیگر ساعت‌های مشابه این توانایی را ندارند. برای استفاده کافی از این ساعت هوشمند باید دستگاه اندرویدی با نسخه ۴.۳ به بالا داشته باشید اما SmartWatch 3 سونی به تنهایی می‌تواند به سرویس گوگل ناو و مدیریت اعلان‌ها بپردازد.

از نقاط مختلف دنیا گزارش شده که ساعت SmartWatch 3 سونی اندروید ۵ را دریافت کرده است. این بروزرسانی چندین بهبود را در سرتاسر این سیستم عامل باعث شده که به طور خلاصه می‌توان به حالت‌های جدید روشنایی و صدا، تغییر آسان‌تر واچ فیس‌ها یا همان پوسته‌های ظاهر نشان‌نگر ساعت و ساده‌ و زیبا‌تر شدن منوی میان‌برها اشاره کرد.

این بروزرسانی توسط گوگل برای 3 SmartWatch منتشر شده و به زودی به صورت عمومی برای همه کشور‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر ساعت هوشمند جدید سونی را در اختیار دارید و این بروزرسانی تازه را دریافت کرده‌اید، در بخش دیدگاه‌ها نظر خود را درباره بهبود‌ها و عمکلرد این بروزرسانی با ما و دوستان خود در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات