تماشا کنید: مایکروسافت نسخه‌ی پیش‌نمایش سرویس ترجمه‌ی آنی اسکایپ را عرضه کرد

سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت طبق وعده‌های گذشته‌ی خود مبنی بر عرضه‌ی امکان ترجمه‌ی آنلاین گفتگوها در سرویس اسکایپ، این امکان را برای استفاده‌ی کاربران عرضه کرد. این سرویس در حال حاضر بصورت آزمایشی برای کاربران قابل استفاده است.
تبلیغات

در نسخه‌ی پیش‌نمایش این سرویس، ابتدا امکان ترجمه‌ی آنلاین از زبان‌های اسپانیای و انگلیسی به یکدیگر در زمان مکالمه قابل استفاده است. کاربران می‌توانند در نسخه‌ی پیش‌نمایش از امکان ترجمه‌ی آنی گفتگوی نوشتاری با پشتیبانی از ۴۰ زبان زنده‌ی دنیا بهره ببرند.

کاربرانی که از ویندوز ۸.۱ استفاده می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت اسکایپ در برنامه‌ی آزمایشی استفاده از نسخه‌ی پیش‌نمایش شرکت کنند.

لینک دانلود

مایکروسافت در توسعه‌ی این سرویس از فناوری یادگیری ماشین استفاده کرده است. استفاده از یادگیری ماشین بدین معنا است که این سیستم در گذر زمان باهوش‌تر از پیش خواهد شد. مایکروسافت براساس زبان انتخابی کاربران در زمان ثبت نام، در مورد زبان‌های بعدی که به این سرویس اضافه خواهد شد، تصمیم خواهد گرفت.

لینک دانلود

مایکروسافت در ماه می سال جاری اعلام کرد که در حال توسعه‌ی این سیستم است و وعده‌ی عرضه‌ی آن را در اواخر سال جاری میلادی داد.

البته در حال حاضر شماری از افراد در مورد عملکرد صحیح آن پس از عرضه‌ی عمومی سرویس ابراز نگرانی می‌کنند. براساس گفته‌های این افراد، اغلب آزمایش‌های انجام شده روی این سرویس بصورت کنترل شده انجام شده است که این موضوع امکان بروز مشکلاتی را در زمان عرضه‌ی عمومی تقویت می‌کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات