بررسی زومجی: بازی موبایل Call of Duty: Heroes

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا اکتیویژن از هیچ راهی برای پول درآوردن از سری بازی‌های Call of Duty نمی‌گذرد حتی اگر این راه، الگوبرداری از بازی مطرح Clash of Clans و ساخت بازی به نام Call of Duty: Heroes در سبک استراتژی باشد. به تازگی این بازی برای پلتفرم‌های iOS‌، اندروید و ویندوزفون عرضه شده و زومجی بررسی بر روی این بازی انجام داده است.
تبلیغات

اکتیویژن را می‌توان در زمره‌ی ناشران چیره دست و قدرتمند صنعت بازی‌های ویدیویی به حساب آورد. استفاده از نام IP‌های پر درآمدی که در اختیار دارد و عرضه سالانه آن‌ها با کوچکترین تغییرات و کسب سود بسیار بالا، از شگردهای این ناشر مطرح است. حال که به نوعی در بازار بازی‌های تیراندازی اول شخص نظامی حرف اول را می‌زند، نوبت به پلتفرم تلفن‌های هوشمند رسیده است.

این بار با همان سبک همیشگی و نسخه‌های موبایلی سری CoD، مانند Strike Team  رو به‌ رو نیستیم، بلکه اکتیویژن این‌بار سعی دارد تا معروف‌ترین بازی خود را وارد سبکی کند که عنوان Clash of Clans در آن حکم‌روایی می‌کند. دلیل اصلی این حرکت، به طور حتم سود و موفقیت بازی محبوب Clash of Clans است و اکتیویژن از پتانسیل نام Call of Duty بهره جسته تا درآمد و استقبال از Heroes تضمین شود.

برای مطالعه‌ی بررسی کامل این بازی به قلم محمدرضا طلایی، به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

call of duty heroes

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات