به روزترین و جامع ترین سرویس تبلیغات هوشمند

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
مطالعه 4 دقیقه
همه ما کسب و کارهای کوچک و بزرگی داریم که نیاز به معرفی دارند. یکی از موارد لازم برای موفقیت هر کسب وکاری تبلیغات درست و به جا است.  ما همه با تبلیغات سنتی مثل روزنامه، تلویزیون و بیلبورد و هزینه های بالای آن آشنا هستیم. اما این نوع تبلیغات با توجه به هزینه های بالا و هم چنین تغییر رفتار و عادات مشتریان انتطارات را به صورت کامل برآورده نمی‌کنند, بنابراین چطور می‌توانیم بهترین روش تبلیغ را پیدا کنیم؟
تبلیغات

ادرو جامع ترین و به روز‌ترین سیستم هوشمند تبلیغاتی در ایران است که می‌تواند کسب و کارتان را هدفمند به مشتریانی که به دنبال محصولات شما هستند، معرفی کند.

چرا ادرو به روز ترین است؟

هسته ادرو بر طبق الگوریتم‌های به روز در علم بازیابی اطلاعات، پیاده سازی شده است. 

بازیابی اطلاعات  فن آوری و دانش پیچیده جستجو و استخراج اطلاعات، داده ها، و فراداده‌ها در انواع گوناگون منابع اطلاعاتی است و تیم توسعه ادرو براساس علوم دانشگاهی در زمینه پردازش زبان طبیعی آن را برای اولین بار در ایران اجرا کرده است.

چرا ادرو جامع‌ترین است؟

با توجه به نیاز کسب و کارها انواع متدهای تبلیغات را داراست از جمله:

  • تبلیغات کلیکی - تبلیعات نمایشی - تبلیغات زمانی و مناسبتی به صورت بنری و متنی

برخی ویژگی‌های منحصربفرد ادرو: تبلیغات براساس اولویت نمایش: آگهی دهنده با فعال کردن این گزینه امکان بالا بردن تعداد نمایش را در زمان خاصی خواهد داشت.

Adro-panel

آگهی دهنده در ادرو می‌تواند تبلیغات را با ۳ روش زیر هدف گذاری کند:

۱-هدف گذاری عادی: با این روش آگهی به صورت عمومی در تمام وب‌سایت‌های نمایش دهنده تبلیغات ادرو، نشان داده می‌شود.

۲-هدف گذاری موضوعی (Topic Detection): این روش تبلیغ برای اولین بار توسط ادرو انجام شده به این ترتیب که با الگوریتم پیشرفته خود, متن را پردازش می‌کند و موضوع متن را تشخیص داده و آگهی متناسب با موضوع متن را نمایش می‌دهد. با این روش می‌توان گفت هر صفحه‌ای از هر سایتی موضوع مشخصی دارد و در ادرو یک وبسایت برای یک موضوع در نظر گرفته نمی‌شود.

۳-هدف گذاری هوشمند: آگهی دهنده با وارد کردن کلمات کلیدی تعیین می‌کند که آگهی دقیقا در کجا نمایش داده شود. به عنوان مثال اگر کلمه کلیدی تان اتومبیل باشد تبلیغ شما در مطالبی که کلمه اتومبیل وجود داشته باشد نمایش داده می‌شود. کلمات کلیدی می تواند شامل کلمات تخصصی شغل شما و حتی برندهای رقیب شما باشد.

از ویژگی‌های دیگر ادرو طراحی پکیج‌های تخصصی مناسب کسب و کارهای گوناگون است تا بتوانید به صورت تخصصی تبلیغ کنید.

برخی از پکیج‌ها: 

  • توریسم و گردشگری: مناسب آژانس های توریستی و مسافرتی شرکت‌های هواپیمایی, هتل‌ها, خدمات گردشگری و همچنین وب‌سایت‌های رزرواسیون آنلاین
  • پزشکان: مناسب پزشکان متخصص و جراحان
  • مد و پوشاک: ویژه برندهای لوکس کیف و کفش, لباس, عطر و ادکلن
  • رستوران: مناسب فست فود ها , رستوران ها و وبسایت های رزرواسیون آنلاین
  • الکترونیک  IT: مناسب فروشگاههای اینترنتی جهت فروش محصولات الکترونیکی, دیجیتال
  • فروشگاههای اینترنتی: مناسب فروشگاههای اینترنتی با طیف وسیعی از محصولات…….

از دیگر امکانات ادرو ارائه API به فروشگاه‌ها و وب سایت‌هایی است که محصولات زیادی برای فروش دارند.

API ادرو چگونه عمل می کند؟

به صورت کاملا اتوماتیک تمام محصولات موجود در وب سایت فروشگاه را به بنر تبدیل و اتوماتیک آن را در ۸ سایز تنظیم کرده و همچنین صفحه فرود آن را به همراه هدف گذاری در بیش از ۱۵۰۰ وب سایت به نمایش در می‌آورد. با استفاده از این API دیگر نیازی به طراحی بنر جداگانه برای هر محصول و یا دسته بندی محصول نیست و یک سایت می‌تواند صدها بنر به صورت کاملا اتوماتیک داشته باشد.

در این روش می توان هر بنر را با بودجه مشخصی محدود کرد یا زمان مشخصی را برای نمایش بنر فارغ از تعداد نمایش و تعداد کلیک دریافتی تعیین کرد.

نمونه موفق اجرا شده توسط ادرو وب سایت دایره است که روزانه از طریق API تعداد بسیاری بنر وارد سیستم ادرو شده و به نمایش درمی‌آید. تجربه دایره ثابت کرده که اینگونه بنرها برای کاربران دارای جذابیت زیادی بوده و زمان ماندن در سایت را افزایش داده و همچنین نرخ تبدیل به مشتری نیز آمار خوبی را به جا گذاشته است.

اگر قصد دارید بودجه تبلیغاتی شما درست مصرف شده و تبلیغات شما به صورت هدفمند نمایش داده شود همین امروز اقدام کنید. بیشتر بدانید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات