گوشی‌هوشمند ۶٫۰۰۰ دلاری لامبورگینی بصورت محدود تولید می‌شود

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در بازار گوشی‌های‌هوشمند بسیاری آیفون را لوکس‌ترین محصول موجود می‌دانند، اما برخی از کاربران به‌دنبال برندهای خاص‌ و لوکس‌تری هستند. لامبورگینی محصولی را با عنوان 88Tauri معرفی کرده که در واقع یک گوشی لوکس و خاص است.
تبلیغات

تائوری گوشی‌هوشمند اندرویدی است که تنها ۱٫۹۴۷ دستگاه از آن روانه‌ی بازار خواهد شد، از این‌رو اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید دیگران گوشی‌هوشمندی مشابه شما داشته باشند، می‌توانید تائوری را انتخاب کنید. البته این انتخاب چندان ارزان نیست و برای خرید آن باید ۶٫۰۰۰ دلار پرداخت کنید که با احتساب نرخ دلار، این گوشی‌هوشمند ۲۰ میلیون تومان برایتان آب می‌خورد، اما می‌توانید به‌جای خرید پراید، لامبورگینی داشته باشید! در ساخت ظاهر چشم‌نواز این گوشی‌هوشمند از چرم و استیل بهره گرفته شده است.

LamboInt

باوجود بهره‌گیری از نام و نشان لامبورگینی در ساخت این گوشی‌، تورینو لامبورگینی که این گوشی‌هوشمند را تولید کرده، ارتباطی با خودروساز مطرح ایتالیایی ندارد. برند تورینو لامبورگینی که در زمینه‌ی مد فعالیت می‌کند، نام خود را از پسر موسس کارخانه‌ی خودروسازی لامبورگینی، فروچیو لامبورگینی وام گرفته است. گوشی‌هوشمند ۸۸ تائوری از صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۱ با فرکانس کاری ۲.۳ گیگاهرتز، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات