5 مرورگر برتر اندرویدی از نظر امنیت

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
آیا می‌خواهید هنگام مرور وب با سیستم‌عامل اندروید از ایمن بودن حریم شخصی خود مطمئن باشید؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این بخش به معرفی 5 مرورگر برتر که در زمینه امنیت اطلاعات و حفظ حریم شخصی  پیشتاز هستند می‌پردازیم.
تبلیغات

امنیت اطلاعات در سیستم‌عامل‌هایی چون اندروید یا لینوکس  به دلیل آن که سیستم نظارتی برای نصب اپلیکیشن‌ها (آن گونه که در ویندوز فون و iOS شاهد هستیم) در آنها وجود ندارد، از مواردی است که کاربران باید همواره به آن توجه کنند، چه بسا بی‌توجهی به این مسائل خسارات جبران‌ناپذیری را به کاربران آن‌ها وارد کند. این مسئله هنگام متصل شدن آن‌ها به شبکه اینترنت اهمیت دو چندان پیدا می‌کند، در این بین وب‌گردی نیز از این قضیه مستثنی نیست. در این بخش می‌خواهیم 5 مرورگر ایمن از نظر حفظ حریم شخصی را به شما معرفی کنیم.

۱. Krypton Web Browser

یک مرورگر امن است که از سرویس‌های Tor در هنگام وب گردی خود استفاده می‌کند. این مرورگر همواره در هنگام وب‌گردی از پروتکل HTTPS بهره می‌برد. اطلاعات و سوابق وب‌گردی پس از هر بار ورود و خروج از این برنامه به‌صورت کامل حذف می‌شوند و از این لحاظ می‌توانید تجربه‌ی یک وب گردی ایمن را داشته باشید.

Krypton Web Browser

 

۲. CM Browser - Fast & Secure

CM Browser یک مرورگر بسیار امن در هنگام وب گردی به شمار می‌رود که در کنار امنیت بالا سرعت بسیار زیادی را هم به کاربر ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های این برنامه اسکن هرگونه فایل دانلود شده از نظر داشتن ویروس توسط CM Browser است . محیط زیبای این مرورگر حس لذت بخشی را در کاربر و هنگام وب‌گردی ایجاد می‌کند.

CM browser

 

۳. Ghost Browser

 از امن‌ترین مرورگرهای اندرویدی به شمار می‌رود، یکی از دلایل قرار گرفتن این مرورگر در فهرست 5 مرورگر امن این است که، تمامی اطلاعات کاربر پس از یک دوره مرورگری به طور کامل حذف می‌شود و جایی برای ذخیره اطلاعات به صورت History، Cookies یا دانلود وجود ندارد، از دیگر ویژگی‌های این مرورگر می توانیم به سرعت بالا در هنگام وب گردی ، محیط کاربرپسند و طراحی سبک آن اشاره کنیم.

Ghost browser

 

 4.Javelin Incognito Browser

 Javelin یکی از امن‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین مرورگرهایی است که بسیاری از کاربران اندرویدی جذب آن شده‌اند. عناصر موجود در این برنامه به صورت کاملا هوشمندانه از ورود هرگونه عامل مخرب و ناشناس جلوگیری می‌کنند. این برنامه هم‌اکنون توسط لینک‌ زیر قابل دانلود است.

Javelin Incognito Browser

 

5.Dolphin Zero

 یکی از محبوب‌ترین مرورگرها با درجه بالایی از امنیت در هنگام مرورگری به‌شمار می‌رود. تمامی اطلاعات نظیر Cookies، Cache و Password ها پس از هر وب‌گردی به‌صورت خودکار از داخل این برنامه پاک می‌شوند. عناصر موجود در این برنامه تا حدود بسیار زیادی آن را به Ghost Browser شبیه کرده است. با استفاده از این مرورگر می‌تواند ساعت‌ها به وب‌گردی بپردازید و نگرانی از لحاظ حفظ حریم شخصی یا در خطر افتادن اطلاعاتتان نداشته باشید.

 

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات