تماشا کنید: با Flic برای هرکاری یک دکمه مخصوص داشته باشید

دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
تصور اینکه بتوان تمام کارهای گوشی خود را فقط با فشردن یک دکمه انجام داد، شاید هیجان انگیز باشد! Flic یک دکمه‌ی بی‌سیم است که می‌توان به کمک آن تعداد زیادی از وظایف گوشی را به آسانی انجام داد.
تبلیغات

با Flic می‌توان روشنایی را تنظیم کرد، هشدار تلفن و پخش موسیقی را قطع کرد یا عکس گرفت. Flic اولین دستگاه در نوع خود به شمار نمی‌آید، اما از انواع مشابه کوچک‌تر است و گفته می‌شود که به مدت طولانی‌تری تا حدود 5 سال عمر خواهد داشت.

 Flic با هر دو سیستم عامل iOS و اندروید سازگار است و می‌توان آن را برای یک کار ویژه تنظیم کرد. کاربران می‌توانند بسته به نحوه‌ی فشردن کلید کارهای مختلفی را با آن انجام دهند، مثلا سه دستور مختلف قابل اعمال شامل یک‌بار فشردن، دوبار فشردن و فشردن و نگه داشتن وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای تماس سریع با سه فرد مختلف در دفترچه تلفن خود بهره برد.

flic-button-7

Flic با استفاده از بلوتوث با مصرف انرژی کم به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و می‌توان از چندین Flic برای اتصال به گوشی استفاده کرد. این ابزار‌ها در محدوده‌ 50 متری عمل می‌کنند بنابراین دستورات تنها هنگامی که تلفن هوشمند فرد در این محدوده قرار داشته باشد، قابل اجرا خواهند بود.

flic-button-8

پشت این دکمه به صورت چسبناک طراحی شده است در نتیجه می‌توانیم آن را به هر نقطه‌ی دلخواهی از خانه بچسبانیم، بدون آنکه نگران گم شدن آن باشیم. از آنجایی که این ابزارهای می‌توانند در بیرون از خانه نیز کاربرد داشته باشند برنامه‌ای هم برای ضد آب کردن ان نیز وجود دارد.

هم اکنون این ابزار در یک کمپین Indiegogo در حال جمع آوری سرمایه است که تاکنون به دوبرابر سرمایه هدف برای این کار دست یافته است. قیمت پیشفروش این ابزار حدود 27 دلار است که امید می‌رود به زودی وارد مرحله‌ی تولید شود.

در ویدیوی زیر می‌توانید عملکرد این ابزار را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات