۷ دلیلی که کاربران اندروید، گوشی هوشمند خود را به آیفون ترجیح می‌دهند

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
اگر برای تصمیم گیری خرید بین گوشی‌های اندرویدی و آیفون مانده‌اید، کاربران اندرویدی برای انتخاب خود ۷ دلیل عمده دارند که به آن‌ها در ادامه مطلب خواهیم پرداخت. می‌توانید با توجه به هر کدام دقت تصمیم گیری خود را بالاتر ببرید و انتخاب صحیح‌تری داشته باشید.
تبلیغات
android-phones-sync-better-with-google-services-like-gmail-google-maps-and-google-calendar-you-also-get-the-best-features-from-those-services-before-iphone-users

گوشی‌‌های اندرویدی همگام سازی بهتری با سرویس‌های گوگل مثل جیمیل، نقشه و تقویم گوگل دارند. شما می‌توانید همیشه زودتر از کاربران آیفون از این سرویس‌ها بهره‌مند شوید.

many-android-phones-let-you-replace-the-battery-thats-good-because-batteries-degrade-over-time

بسیاری از گوشی‌های اندرویدی به شما اجازه می‌دهند باتری دستگاه را تعویض کنید. این امکان بسیار خوبی است، چرا که باتری‌ها در گذشت زمان با افت شارژدهی رو به رو خواهند شد.

a-lot-of-android-phones-let-you-add-an-sd-card-for-extra-storage

خیلی از گوشی‌های اندرویدی به شما اجازه اضافه کردن کارت‌های حافظه میکرو SD را می‌دهند. پس می‌توانید هر گاه که خواستید مقدار حافظه بیشتری به گوشی خود اضافه کنید.

android-phones-let-you-install-launchers-which-are-apps-that-let-you-customize-the-way-your-home-screen-works

گوشی‌های اندرویدی اجازه نصب لانچر‌های مختلف را می‌دهند. از این طریق می‌توانید صفحه خانگی دستگاه را هر گونه که خواستید شخصی سازی کنید.

they-charge-up-with-a-standard-usb-cable-which-are-much-more-common-than-apples-lightning-plug

آن‌ها با کابل استاندارد USB شارژ می‌شوند که بسیار متداول‌تر از کابل لایتنینگ اپل است. یعنی اگر کابل شارژر را همراه نداشته باشید به سادگی می‌توانید از کابل دیگران استفاده کنید.

you-have-a-lot-more-hardware-options-when-you-choose-android-everything-from-6-inch-screens-to-curved-displays

از لحاظ سخت‌افزاری انتخاب‌ها در بین گوشی‌های اندرویدی بسیار گسترده است. از نمایشگر‌های ۶ اینچی تا صفحه نمایش‌های خمیده.

you-can-also-get-a-high-end-android-phone-for-half-the-price-of-an-iphone-like-this-350-oneplus-one

شما همچنین می‌توانید با نیمی از قیمت آیفون، یکی از بهترین دستگاه‌های اندرویدی را خریداری کنید. یکی از انتخاب‌های خوب می‌تواند وان پلاس وان باشد که تنها ۳۵۰ دلار هزینه برای شما خواهد داشت.

برای راهنمایی بهتر در خرید گوشی‌های هوشمند می‌توانید به پست‌های بهترین گوشی‌های هوشمند بازار با قیمت زیر ۶۰۰ هزار تومان (آبان و آذر ماه)، بهترین گوشی های هوشمند بازار با قیمت بین ۶۰۰ تا ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (آذر ماه) و بهترین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار (آذر ماه) سر بزنید.

بدون شک آیفون و گوشی‌های ویندوز فونی نیز برتری‌های نسبت به اندروید دارد. برتری پلتفرم‌ مورد علاقه‌ی شما نسبت به اندروید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات