ابزارهای هفته: ساخت پاورپوینت تا ابزار دفتر ثبت خاطرات دیجیتال

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
این هفته به معرفی ابزار ساخت پاورپوینت تا ابزار دفتر ثبت خاطرات دیجیتال می‌پردازیم.
تبلیغات

اینترنت موجود بر روی گجت‌های ما، با وب‌سایت‌ها و برنامه‌های کاربردی است که معنا پیدا می‌کند و همین ابزار‌ها هستند که استفاده ما از دنیای وب را شیرین و لذت بخش می‌کنند. در سری مطالب معرفی و‌ب‌سایت و ابزار هفته، قصد داریم جدیدترین ابزار‌های کارآمد و وب‌سایت‌های جالب را به شما معرفی کنیم. مثل همیشه با زومیت همراه باشید.

Strut

این روز‌ها اگر شما بخواهید مقاله‌ای را ارائه دهید، تنها راه ساخت پاور‌پوینت نیست. اکنون راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها اپلیکیشن تحت وب Strut است. این سرویس ویرایشگر HTML5 را در اختیار شما می‌گذارد تا همراه با ویژگی‌های زیاد آن یک ارائه عالی را تهیه کنید.

Seahorse

زندگی پر از صحنه‌های شاد، عجیب، جالب، لذت بخش و البته غمگین است. اپلیکیشن Seahorse به شما کمک می‌کند صحنه‌های مختلف زندگی خود را در کنار هم گردآوری کنید و دوستان و خانواده خود را در آن‌ها سهیم کنید. از بزرگترین ماجراجویی‌ها و سفر‌هایی که در زندگی انجام می‌دهید تا جشن‌ها و تفریح‌های مختلف می‌تواند در قالب ویدیو و تصاویری به وسیله این برنامه گردآوری شوند و یک دفترچه خاطرات چند رسانه‌ای را به وجود آورند.

Fresca Radio

یکی از بهترین ویژگی‌های اینترنت توانایی استریم کردن ایستگاه‌های رادیویی مختلف است. مهم نیست که کجای این کره خاکی هستید، می‌توانید از آن سر دنیا به رادیو کشور دیگری در آن سر دنیا گوش دهید. Fresca Radio یکی از سرویس‌هایی است که می‌تواند صدای رادیو‌های مختلف را به گوش شما برساند.

Forest

یکی از بهترین راه‌های درمان اعتیاد به گوشی هوشمند، اپلیکیشن جالب Forest است. آیا پیش آمده به گوشی هوشمند خود معتاد شوید و نتوانید برای دقیقه‌ای آن را کنار بگذارید؟ Forest راه‌حلی جالب را برای از بین بردن این نوع اعتیاد سراغ دارد. شما یک دانه را در جنگل می‌کارید. پس از ۳۰ دقیقه که قصد تمرکز بر روی کار خود دارید، این دانه به یک درخت تبدیل می‌شود. اگر این درخت زیبا را رها کنید و نتوانید در برابر وسوسه بازی کردن و چک کردن شبکه‌های اجتماعی مختلف مقاومت کنید، با خارج شدن شما از اپلیکیشن درخت پژمرده می‌شود. اما اگر بتوانید مقاومت کنید و در برنامه باقی بمانید و همچنان بر کاری دیگر متمرکز باشید، به مرور زمان صاحب یک جنگل خواهید شد!

ExpensoGram

این اپلیکیشن وظیفه مدیریت خرج‌های شما را برعهده می‌گیرد. می‌توانید تمام خرج‌های روزانه خود را در این اپ گردآوری کنید و به راحتی آن‌ها را مدیریت کنید. اپلیکیشن ExpensoGram گزینه‌های پیش‌فرضی برای انواع خرج‌ها دارد و زمان یادداشت خرید‌ها را کاهش می‌دهد. می‌توانید هر گاه که لازم داشتید از تمام خرج‌های خود خروجی PDF یا CSV بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات