زوم‌گیم: در Drag Racing سرعت دیگران را به چالش بکشید

یک‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
مطالعه 4 دقیقه
بازی‌های مسابقه‌ای جزو پرطرفدارترین عناوینی هستند که روی پلتفرم‌های موبایل مشاهده می‌شود. در این شاخه، بازی‌های رانندگی Drag یا به اصطلاح تعویض دنده، علاقه‌مندان خاصی را به سبب هیجان و حس دوئل و رقابت‌های دو نفره دارد. یکی از بازی‌های نسبتا خوب این سبک Drag Racing نام دارد.
تبلیغات

Drag Racing یک بازی کم حجم با گرافیک معمولی و زاویه‌ی دید دو بعدی است. اما این عوامل باعث نمی‌شود که ما از این بازی خوشمان نیاید. سازندگان بازی تلاش بسیاری کرده‌اند تا جزئیات منحصر به فرد و جالبی را به بازی اضافه کنند. با ورود به منوی اصلی بازی چند گزینه را مشاهده می‌کنیم. اگر فعلا با گزینه‌ی Race یا همان مسابقه کاری نداشته باشیم، به بخش گاراژ می‌رسیم. جایی که طراحی آن کار زیادی برده و بازیکن جزئیات واقعی برای ارتقا و تعویض اتومبیل خود را مشاهده می‌کند.

گزینه‌ی Upgrade به شما این امکان را می‌دهد از بین ۶ بخش اصلی در سطوح مختلف، دست به جیب شوید و خودروی خود را برای رقابت‌های حرفه‌ای‌تر تقویت کنید. این تنها بخشی نیست که با جزئیات اتومبیل خود سر و کار دارید. بخش تیونینگ برای تنظیم دقیق‌تر موتور و به خصوص جعبه دنده‌ جزو اصلی‌ترین عوامل بازی است که در سطوح بالاتر بازی باید از آن استفاده کنید. در همان بخش می‌توانید هر تنظیمی که انجام می‌دهید را بدون اینکه وارد مسابقه‌ای رسمی شوید، در پیست تمرینی آزمایش کنید.

Drag-Racing-2

در Drag Racing تمرکز خاصی روی جزئیات فنی و قدرتی خودرو صورت گرفته که بسیار کاربردی هستند. اما در نقطه‌ی مقابل و در بخش ظاهر اتومبیل، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید تعویض رنگ است و هیچ تغییر دیگری در ظاهر ماشین نمی‌توانید انجام دهید.

در بازی شما به ۶۰ اتومبیل از ۲۶ برند معتبر دنیا مانند بنز، بی‌ام‌دابلیو، پورشه، شورلت، نیسان، هیوندا، بوگاتی، فراری و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. هر اتومبیلی که شما خریداری کنید به گاراژ شما منتقل خواهد شد و می‌توانید از بین آن‌ها به دلخواه انتخاب کنید.

Drag-Racing

به بخش اصلی بازی که مسابقات است می‌رویم. تمام کارهایی که  در بخش ارتقا و تیونینگ گفته شد، در نحوه‌ی عملکرد اتومبیل در پیست اثر مستقیم خواهد گذاشت. با ورود به این بخش، نقشه‌ای پیش روی شما قرار خواهد گرفت که شامل بخش‌هایی از قبیل Quick Race برای ورود سریع به مسابقه، Career که حالت مرحله‌ای دارد، Pro League یک دوره‌ی حرفه‌ای مسابقات با حریفان واقعی خواهد بود و بخش چند نفره‌ی دیگری که خود شامل سه بخش متنوع برای رقابت‌های انتخابی است.

Drag-Racing-5

گیم‌پلی بازی شامل دو بخش اصلی شروع و ادامه‌ی مسیر است. وقتی وارد یک مسابقه می‌شوید، در لحظه‌ی شروع باید پدال گاز را در قسمت سبز رنگ کیلومترشمار نگه دارید تا به محض سبز شدن چراغ، شتاب لازم را برای شروع داشته باشید. پس از شروع، تنها کاری که باید انجام دهید تعویض صحیح دنده است. بسته به نوع تعویض دنده، سرعت و شتاب اتومبیل بیشتر یا کمتر می‌شود و این عامل تعیین کننده‌ی برد یا باخت شما در بازی خواهد بود.

Drag-Racing-4

هر مسابقه‌ای که انجام می‌دهید، رکوردی را به نام خود ثبت خواهید کرد که به بخش رکوردهای جهانی می‌رود و شمارا به رقابت با دیگر بازیکنان دنیا دعوت می‌کند.

شاید این بازی آن‌طور که باید و شاید در ظاهر مسابقات نتواند جذبتان کند، اما اگر انتظارات خود را کمی پایین‌تر نگه داریم و به این بازی ۳۰ مگابایتی به چشم یک عنوان کوچک برای موبایل نگاه کنیم، می‌توانیم از اجزا و بخش‌های مختلف آن لذت ببریم و همچنین رقابت‌های هیجان‌انگیزی در بخش آنلاین با دوستان خود یا افرادی که حتی نمی‌شناسیم، داشته باشیم.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات