نتایج بنچمارک گلکسی‌نوت 4 مجهز به Snapdragon 810 منتشر شد

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
در هفته‌ی اخیر خبری مبنی بر آزمایش نسخه‌ی دیگری از گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ توسط اپراتورهای مخابراتی منتشر شد. براساس شنیده‌ها این نسخه از وجود اسنپ‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد. حال نتایج بنچمارک منتسب به این گوشی‌هوشمند منتشر شده که در ادامه بررسی می‌کنیم.
تبلیغات

پس از انتشار خبری مبنی بر آزمایش نسخه‌ی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۱۰ گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ توسط شماری از اپراتورهای کره‌ای، حال نتایج بنچمارک Geekbench منتسب به این محصول منتشر شده است.

همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید، از نظر سخت‌افزاری تنها تغییر در مقایسه با نسخه‌های پیشین در مورد تراشه‌ی بکار برده شده است. گلکسی‌نوت ۴ هم‌اکنون در دو نسخه‌ی اگسینوس و اسنپ‌دراگون به بازار عرضه شده است. علی‌رغم بهره‌گیری از هسته‌های مبتنی بر معماری Cortex-A57 در نسخه‌ی مجهز به اگسینوس، این نسخه نیز همچنان به‌عنوان یک گوشی‌هوشمند ۳۲ بیتی در کنار نسخه‌ی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۰۵ روانه‌ی بازار شده است. اما سامسونگ در نظر دارد تا با تجهیز گلکسی‌نوت ۴ به اسنپ‌دراگون ۸۱۰، نسخه‌ی ۶۴ بیتی فبلت پرطرفدار خود را روانه‌ی بازار کند. با توجه به اینکه اندروید آبنبات چوبی، ۶۴ بیتی است، این حرکت از سوی کره‌ای‌ها را می‌توان بسیار هوشمندانه خواند.

SamGN4SDInt

کوالکام اخیرا پشتیبانی از کلاس ۹ ارتباط LTE‌ را نیز در تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ پشتیبانی می‌کند که با استفاده از آن می‌توان به نرخ انتقال ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه در ارتباط 4G دست یافت. پردازنده‌ی گرافیکی مورد استفاده در این تراشه Adreno 430 با فرکانس کاری ۶۵۰ مگاهرتزی است. سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند مطابق با نسخه‌ی استاندارد گلکسی‌نوت ۴ است. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند همراه با اندروید آبنبات چوبی روانه‌ی بازار شود.

براساس اطلاعات منتشر شده گلکسی‌نوت ۴ با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در بهار ۲۰۱۵ معرفی شده و تنها در کره‌ی جنوبی به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات