زومجی: پاریس در Assassin's Creed Unity چگونه ساخته شده است؟

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
Assassin's Creed Unity یکی از بازی‌های بزرگ سال جاری است که توسط کمپانی یوبی‌سافت ساخته و منتشر شد. با اینکه این بازی درخشش همیشگی سری AC را به همراه نداشت، اما باز هم موفقیت‌های خوبی را کسب کرد. ساخت این بازی همچون بازی‌های بزرگ دیگر با سختی‌ها و مشقت‌های زیادی همراه بوده است که شاید خیلی‌ها از آن بی‌خبر باشند. زومجی  به بررسی نحوه‌ی ساخت شهر پاریس در بازی AC: Unity پرداخته است.
تبلیغات

مثل نسخه‌های قبلی این سری، ستاره‌ی اصلی بازی طراحی فوق العاده زیبای محیط و شهر است. در این نسخه ما وارد پاریس، پایتخت فرانسه و زمان انقلاب کبیر می‌شویم و کنترل «آرنو» (Arno) شخصیت اصلی داستان را به دست می‌گیریم. اگرچه Black Flag برای کنسول‌های نسل هشتم هم عرضه شده بود، اما Unity اولین نسخه‌ی این سری است که از ابتدا برای پلتفرم‌های نسل بعدی ساخته شده و بنابر صحبت‌های سازندگان، بازی از نهایت قدرت موتور گرافیکی بهره برده است.

با ورود تکنولوژی‌های جدید، موقعیت‌های بیشتری هم برای بازیسازان فراهم شد. پاریس Unity تا به امروز بزرگترین، پرجزئیات‌ترین و غنی‌ترین دنیای این مجموعه است. در برخی صحنه‌ها، امکان مشاهده بیش از ده هزار NPC وجود دارد، اما پاریس سال 1789 میلادی به صورت کامل در این بازی بازسازی نشده است. در طراحی اصلی بازی، تغییراتی هم به وجود آمده است. 

ساخت کلیسای نوتردام فرانسه ۱۸۲ سال طول کشید. اولین آجر این کلیسای معروف در سال ۱۱۶۳ میلادی گذاشته شد و پس از گذشت ۱۸۲ سال کار و تلاش، این کلیسا ساخته شد. برای کرولاین میوسه (Caroline Miousse)، طراح بازی Assassin’s Creed Unity، مدل سازی و طراحی شهر پاریس دو سال زمان برد. وی که یکی از مسئولین مدل سازی و ساخت منطقه‌های معروف پاریس  در بازی AC: Unity بود، اظهار داشت که در این دو سال ۸۰ درصد زمانش را صرف طراحی کلیسای نوتردام کرده است ...

برای مشاهده‌ی کامل این مقاله به قلم سعید نیکبخت، به وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات