سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری کوالکام در شرکت‌های چینی

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
شرکت کوالکام مبلغ 40 میلیون دلار در 4 شرکت چینی و بنیاد سرمایه‌گذاری China Walden Venture سرمایه‌گذاری کرده است. به نظر می‌رسد کوالکام قصد دارد تا موقعیت خود را در بازار چین بهبود بخشیده و البته از این طریق مشکلات قانونی خود در این کشور را نیز حل کند.
تبلیغات

شرکت کوالکام با شناسایی منابع بالقوه در کشور چین اقدام به سرمایه‌گذاری در این کشور می‌کند. باید ببینیم آیا این سرمایه‌گذاری‌های کوالکام در چین موجب کاهش مشکلات قانونی آن در کشور پهناور چین خواهد شد یا خیر! این سرمایه‌گذاری 40 میلیون دلاری کوالکام در شرکت 7Invensun که ارائه دهنده خدمات ردیابی چشمی است، شرکت Chukong Technologies ارائه دهنده پلت‌فرم سرگرمی موبایلی، شرکت inPlug ارائه دهنده خدمات خانه هوشمند و شرکت Unisound ارائه دهنده فناوری شناسایی و پردازش صدا صورت گرفته است.

به گفته شرکت کوالکام این شرکت در پروژه‌هایی که دارای نوآوری در زمینه فناوری‌های موبایل و وایرلس باشند، سرمایه‌گذاری می‌کند.

نگراج کاشیپ، معاون ارشد سرمایه‌گذاری شرکت کوالکام در این مورد می‌گوید:

کوالکام مشتاق نوآوری است و متعهد است تا به پیشرفت فناوری بی‌سیم در چین کمک کند. این گروه از استارت‌آپ‌ها با تمرکز بر نیمه‌هادی‌ها، توسعه‌دهندگان اَپ‌ها، خانه‌های هوشمند و خدمات حوزه سلامت در واقع محصولات و خدمات ارائه شده‌ی کوالکام را تکمیل می‌‌کنند. ما در نظر داریم تا با این شرکت‌های خلاق همکاری کنیم و آنها را در زمینه‌های مالی، بازاریابی، فناوری و تجاری پشتیبانی کنیم تا در نهایت بتوانند در اکوسیستم رقابتی وایرلس پیشرفت کنند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات