زوم‌اَپ: CheckMyAndroid، سلامت گجت اندرویدی خود را چک کنید

جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید تا هر از چندگاهی سلامت گجت اندرویدی خود را چک کنید، CheckMyAndroid اپلیکیشنی به همین منظور است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به‌راحتی انواع سنسورها را تست کرد.
تبلیغات

 گوشی‌های‌هوشمند و تبلت‌ها این روزها علاوه بر مشخصات فنی اصلی که شامل صفحه‌ی نمایش، پردازنده، حافظه‌ی رم و دوربین می‌شود از مجموعه‌ای از سنسور‌ها بهره می‌برند که عملکرد گجت تا اندازه‌ای به آن‌ها وابسته است. از جمله‌ی این سنسور‌ها می‌توان به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و جی‌پی‌اس است. این اپلیکیشن قادر است تا حتی پیکسل‌های سوخته‌ی صفحه‌ی نمایش را نیز با نمایش تصاویری مخصوص، به کاربر نشان دهد. در کنار آزمایش سنسور‌ها و انواع ماژول‌های سخت‌افزاری، می‌توان اطلاعات سخت‌افزاری گوشی‌هوشمند یا تبلت را نیز بصورت جامع و کامل مشاهده کرد.

CheckMyAndroidInt

پس از نصب این اپلیکیشن، با منوی اصلی این اپلیکیشن روبرو می‌شوید که از یک تم مشکی بهره می‌برد. در این منو می‌توان امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن را در رابطه با آزمایش ماژول‌های مختلف سخت‌افزاری ببینید. برای مثال با کلیک روی Vibrate، گوشی‌هوشمند یا تبلت با فعال کردن ویبره، سلامت آن را می‌سنجد. با کلیک روی Button On Device، می‌توان لیست کلید‌های سخت‌افزاری روی گوشی‌هوشمند را نیز مشاهده کرد که با فشار دادن هر یک، یک علامت چک در برابر نام آن کلید قرار می‌‌گیرد که گویای سلامت آن کلید سخت‌افزاری است. این اپلیکیشن برای اندروید بصورت رایگان منتشر شده که با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید آن را دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات